Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه تلویزیونی «عصر» با موضوع بررسی بحران در ایالات متحده آمریکا، در سه قسمت طی هفته جاری از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ انتخابات ریاست جمهوری و نزاع شدید میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها، اعتراضات ضد نژادپرستی، شیوه برخورد دولت با شیوع بیماری کرونا و مسائلی از این دست، بخشی از مشکلات و بحران‌های حال حاضر در آمریکا به شمار می‌روند، بحران‌هایی که بررسی هر یک از آنها، ساعت‌ها زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه تلویزیونی «عصر» با تهیه‌کنندگی و اجرای نادر طالب‌زاده، طی هفته جاری و در سه قسمت، با موضوع بررسی بحران‌های پیش روی ایالات متحده آمریکا از شبکه افق پخش خواهد شد.

او در این سلسله برنامه‌ها و طی گفت‌وگوهای اینترنتی با کارشناسان و صاحب‌نظران داخلی و خارجی که به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد، هر یک از بحران‌های امروز در آمریکا را موشکافی و نقد می‌کند.

«عصر» روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه این هفته ساعت 22 به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نادر طالب زاده شبکه افق سیما عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!