Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیشرت‌ها، پیراهن‌ها و لباس‌های مجلسی ما از جمله وسایلی هستند که نگهداری از آن‌ها برایمان مایه دردسر هستند. چون هر دفعه که آن‌ها را می‌پوشیم و عوض می‌کنیم باید مراقب باشیم تا چروکی روی آن‌ها نباشد و آن‌ها رابه صورت مرتب اتو بکشیم و یا بعد از استفاده، آن‌ها را طوری در کمد خود نگه داریم که چروک نشوند؛ بنابراین، می‌توان گفت روش تا زدن و یادگیری یک تکنیک خوب برای این کار، بسیار مهم است تا جایی که یکی از نیاز‌های مهم نگهداری از لباس و از بین نرفتن آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اگر همین الان نگران این موضوع هستید که با انبوه لباس‌هایی که تازه شسته‌اید و خشک شده‌اند، چه کار کنید و یا چگونه آن‌ها را در کمد جا بدهید که نه جای زیادی بگیرند و نه طوری تا شوند که زیاد چروک شوند؟ بهتر است این پنج روش تا زدن پیراهن را با دقت بررسی کنید تا بتوانید این کار سخت را از این به بعد با لذت و شادابی انجام دهید.   زیرا این روش‌ها، سریع‌ترین روش‌های تا کردن پیراهن هستند و یاد گرفتن آن‌ها نه تنها می‌تواند از نگرانی و اضطراب شما کم کند بلکه روحیه شما را نیز برای انجام این کار بالا ببرد.   تسلط بر این روش‌ها حتی می‌تواند ایده‌هایی را در ذهن شما به وجود آورد که به خوبی بتوانید کمدتان را منظم کنید تا بتوانید از فضای موجود کمد بهترین استفاده را داشته باشید.   در ادامه، ویدیوی آموزش آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های تا کردن پیراهن را مشاهده می‌کنید.     تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زندگی روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)

به گزارش همشهری آنلاین ، بر اساس قوانین دین اسلام ازدواج غیر مسلمانان با مسلمانان منع شده و بر همین اساس به نظر می رسد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی به دین اسلام گرویده است.

این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران پیش از این تصاویری از سفرهای خود به کشور پرتغال و حضور در استادیوم های ورزشی این کشور را منتشر کرده بود.

شیدا مقصودلو متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی «قهرمان» آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی» نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

کد خبر 847406 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏