Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:03:54 GMT

گوجه فرنگی از اوایل هفته آینده ارزان می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۱۸۳۹

گوجه فرنگی از اوایل هفته آینده ارزان می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری یکشنبه شب در هفدهمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان قم با اشاره به گزارشی از بازرسی های انجام گرفته در هفت ماه نخست سال جاری بیان کرد: در این مدت بیش از 42 هزار مورد بازرسی توسط بازرسان اصناف و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام گرفته که این بازرسی ها به تشکیل حدود 4 هزار و 500 پرونده انجامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این موضوع، نزدیک به 5 هزار مورد تخلف با ارزش تقریبی 223 میلیارد تومان ثبت شده که این تخلفات یا در تعزیرات استان تعیین تکلیف شده و یا همچنان روند بررسی آنان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم همچنین از استمرار، افزایش و شدّت یافتن بازرسی ها در استان خبر داد و گفت: زین پس گروهی متشکل از نمایندگان دادستانی، تعزیرات، صمت و استانداری نیز برای بازدیدهای دوره ای از بازار اقدام خواهند کرد که حتی خود بنده نیز در این بازدیدها حضور خواهم داشت.

 

با گرانفروشان مرغ برخورد جدّی خواهد شد

غضنفری در عین حال از تثبیت نرخ مرغ در بازار استان خبر داد و خاطر نشان کرد: مرغ به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد و توزیع آن به نرخ مصوّب ادامه می یابد و در عین حال با گرانفروشی های احتمالی نیز برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: گزارش شرکت بازرگانی دولتی نشان می دهد که ذخیره مطلوبی از برنج، شکر و روغن در استان وجود دارد، البته نگرانی هایی درباره روغن در سطح کشور ایجاد شده که قرار است تا پایان هفته جاری، روند فرآوری روغن خام افزایش پیدا کند و محموله های روغن در استان های مختلف توزیع شود که بر این اساس، ما این مشکل را برطرف شده می بینیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم درباره افزایش غیرمتعارف برخی محصولات کشاورزی و از جمله گوجه فرنگی نیز تصریح کرد: کمبود این محصول نیز تا پایان هفته از منطقه فارس وارد استان ما خواهد شد و از این رو پیش بینی می کنیم که قیمت گوجه فرنگی از اوایل هفته آینده، روند کاهشی خود را آغاز کند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بازرسی ها تعزیرات روغن گوجه فرنگی مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد