Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران آنلاین فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» از عصر امروز در سامانه‌های اینترنتی نمایش فیلم آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکران آنلاین فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۱۲ آبان) در سامانه‌‌های «فیلمگردی»، «لنز» و «تماشاخانه» با تخفیف آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود بلیت این فیلم ۱۰ هزار تومان است.

این فیلم دفاع مقدسی که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته خوش درخشید، قرار بود از چهارشنبه گذشته روانه اکران آنلاین شود که به تأخیر افتاد.

«آبادان یازده ۶۰» از چهارشنبه ۲۶ شهریور در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت اما به دلیل تعطیلی سینماها با دستور ستاد ملی کرونا، تنها ۷۱ میلیون تومان فروش کرد. جالب اینکه اکران این فیلم در شهرهای فاقد سینما هم تا هفته گذشته ۷۰ میلیون تومان فروخته بود.

علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در «آبادان یازده ۶۰» ایفای نقش می‌کنند.

تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، روایتی از مقاومت مردم غیور آبادان در ابتدای جنگ تحمیلی به کمک رادیو آبادان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آبادان یازده 60 فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر آبادان یازده ۶۰ اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین