Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمین مرکز قرآن کریم وابسته به آستان علوی در فضای مجازی هر هفته یک کارگاه آموزش حفظ قرآن کریم و با حضور بیش از ۲۰۰ قرآن آموز برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد اطلاع رسانی آستان قدس علوی، به همت خادمین مرکز قرآن کریم وابسته به آستان علوی  هر هفته یک کارگاه آموزش حفظ قرآن کریم تحت عنوان (شیوه های حفظ و یادآوری قرآن کریم) و با حضور بیش از 200 قرآن آموز در فضای مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفاء الحمداني از كارشناسان حفظ قرآن كريم كه بعنوان استاد آموزگار در این کارگاه آموزشی حضور دارد در این رابطه عنوان کرد: این کارگاه توسط واحد آموزش قرآن در مرکز قرآن کریم برگزار می شود و بيش از 200 قرآن آموز را دربرمی گیرد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی از تجارب و راهکارهای معروف و مطابق با استاندارهای جهانی در حفظ قرآن کریم بهره می گیریم و علاوه بر آن قرآن آموزان را با تجارب شخصی حافظان در روند حفظ قرآن و سایر اساتید قرآن این مرکز آشنا می کنیم.

الحمدانی درباره روند برگزاری اين کارگاه آموزشی گفت: اين كارگاه شامل شش جلسه طی شش هفته و در فضای مجازی برگزار می شود و قرآن آموزان و داوطلبان در هر جلسه پرسشها و تجارب و مشکلات خود را در حفظ قرآن مطرح می کنند و به آنها پاسخ داده می شود.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان قدس علوی قرآن کریم قرآن فضای مجازی کارگاه آموزش قرآن کریم حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا