Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:10:20 GMT

رسانه حامی ترامپ: بایدن با اعتماد تر است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۲۱۱۶

رسانه حامی ترامپ: بایدن با اعتماد تر است

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، نتایج نظرسنجی اخیر فاکس نیوز نشان می دهد که بایدن در مورد اعتماد و صداقت ۱۵ امتیاز نسبت به ترامپ پیشتاز است.

براساس این گزارش، ۵۲ درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که بایدن در مقایسه با ترامپ صادق تر و با اعتماد تر است، از طرف دیگر ۳۷ درصد نیز ترامپ را در مقایسه با بایدن قابل اعتماد تر دانسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن همچنین توانست در موضوع دیگری در نظرسنجی فاکس نیوز پیشی بگیرد و آن اهمیت وی به مردم آمریکا بود.

نتایج نظرسنجی فاکس نیوز نشان می دهد که ۵۶ درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که بایدن به آنان اهمیت می دهد اما ۴۳ درصد ترامپ را فردی می شناسند که به انان اهمیت می دهد.

به گزارش فاکس نیوز، نتایج نظرسنجی در مورد صداقت ترامپ مانند نتایج نظرسنجی هایی می باشد که در سال ۲۰۱۶ پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفت.

هیلاری کلینتون نامزد سابق دموکرات ها نیز در سال ۲۰۱۶ در نظرسنجی ها نتوانست موافقت مردم در مورد صداقت و اعتماد را کسب کند و ۶۴ درصد از شرکت کنندگان بر این باور بودند که کلینتون فرد مورد اعتمادی نیست.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه برای دور دوم ریاست بر کاخ سفید، با جو بایدن رقیب دموکرات خود به رقابت می‌پردازد.

بایدن به همکاری های چند جانبه متعهد است و در دوره زمامداری باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا، به چهره ای آشنا برای متحدان دیرینه و شرکای ایالات متحده تبدیل شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه هفته جاری برگزار می شود تا سرنوشت چهل و ششمین مستاجر کاخ سفید مشخص شود.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دولت ترامپ شبکه فاکس نیوز پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دولت ترامپ شبکه فاکس نیوز انتخابات ۲۰۲۰ دولت ترامپ شبکه فاکس نیوز اخبار کنکور نتایج نظرسنجی فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق خان باز هم شهردار لندن شد

صادق خان به نمایندگی از حزب کارگر در انتخابات محلی، شوراها و شهرداری‌ها پیروز و برای سومین بار متوالی شهردار لندن شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، نتایج شمارش آرا 14 ناحیه لندن نشان می‌دهند که صادق خان با جذب 43.8 درصد کل آرا پیروز انتخابات شهرداری لندن شده است.

بر اساس این آمار میزان محبوبیت حزب کارگر 3.8 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سوزان هال، نماینده حزب محافظه‌کار و رقیب آقای خان، تنها 32.7 درصد آرا را به دست آورده که حکایت از افت 2.6 درصدی این حزب دارد.

نتایج انتخابات محلی شوراها در انگلیس و ولز شکست گسترده حزب حاکم محافظه‌کار و پیروزی حزب کارگر را در کسب کرسی‌های شورای شهرها نشان می‌دهد.

شهردار لندن: باید به ایرانی‌ها تبریک گفت/ آنها در مقابله با کرونا از ما جلوتر هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ