Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر سوئیسی قرمزها در تلاش است تا توانایی های خود را به سرمربی این تیم اثبات کند. 

ژردان شکیری، وینگر 28 ساله و سوئیسی باشگاه لیورپول علی‌رغم شایعات، در این باشگاه ماندنی شد. او تا سال 2023 با لیورپول قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از جیمز پیرس از اتلتیک، ژردان شکیری که سابقه حضور در بوندسلیگا را دارد، در تابستان گذشته فرصت ترک لیورپول و بازگشت به این رقابت ها را داشت اما پس از ارزیابی شرایط، تصمیم گرفت تا به حضور خود در لیورپول ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیری می دانست که جدایی از لیورپول یک قدم رو به عقب خواهد بود و به همین خاطر، تمام سعی و تلاش خود را انجام داد تا وارد برنامه های یورگن کلوپ شود. کلوپ نیز از این که شکیری مجددا تعهد خود را نسبت به لیورپول تایید کرد، خوشحال شد. این وینگر سوئیسی در بازی قبلی قرمزها مقابل وست هم موفق به ثبت یک پاس گل شد. 

همچنین بخوانید:

ژردان شکیری: علی‌رغم گمانه زنی های رسانه ها، من در لیورپول ماندم

مدیربرنامه ژردان شکیری: در ماه ژانویه، دو یا سه باشگاه به جذب ژردان علاقمند بودند؛ در تابستان پیشنهادات زیادی برای جذب او وجود خواهد داشت

لیورپول برنامه ای برای فروش ژردان شکیری ندارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ژردان شکیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست