Web Analytics Made Easy - Statcounter

رها‌سازی زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در مجاورت مرکز نگهداری معلولان و بیماران روانی در شهریار، این روزها سلامت مددجویان در این مرکز را تهدید می‌کنند و مسئولان شهرداری و فرمانداری پاسخگو نیستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در تمام کشورهای دنیا، دستگاه‌ها و سازمان‌ها به مسئولیت اجتماعی خود در قابل گروه‌های مختلف از جمله سالمندان، معلولان، بیماران روانی مزمن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توجه دارند و در کشورمان نیز بر این مسئله تأکید شده است.

این در حالیست که متأسفانه در برخی از مواقع سازمان‌ها و دستگاه در انجام مسئولیت اجتماعی خود کوتاهی می‌کنند؛ در این زمینه می‌توان به بی تفاوتی شهرداری شهریار به رها‌سازی زباله‌های و نخاله‌های ساختمانی در مجاورت مرکز نگهداری بیماران روانی و معلولان ذهنی اشاره کرد.

ماجرا از این قرار است که در مجاورت مرکز نگهداری از بیماران مزمن روانی واقع در شهریار، باغستان، خادم‌آباد، بلوار ولیعصر در فضای گسترده زباله و نخاله‌های ساختمانی رها شده که این مسئله سلامت مددجویان در این مرکز را مورد تهدید قرار داده و هیچ اقدامی نیز از سوی مسئولان شهرداری برای پاکسازی و جمع‌آوری این زباله انجام نشده است.

حسین اعتصامی، عضو هیئت مدیره انجمن مراکز توانبخشی استان تهران، مسئول فنی و مدیر این مرکز درباره رهاسازی این نخاله‌ها و زباله‌ها گفت: از مدت‌ها پیش این اتفاق افتاده است و ما هنوز نتواسته‌ایم این معضل را برطرف کنیم و امیدواریم مسئولان نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

گزارش/ فرار بیمه‌های تکمیلی از پوشش هزینه درمانی "بیماران روانی مزمن و معلولان ذهنی" + تصاویرگزارش/ "تحریم دارو" درد مضاعف مراکز نگهداری معلولان ذهنی و بیماران روانی + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی نخاله های ساختمانی بیماران روانی نخاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • «کامیون زباله فضایی» به یک موشک پیر نزدیک شد
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است