Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسکو روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری ارزش کالاهای احتکار شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: افرادی با هویت معلوم اقدام به احتکار روغن مایع و سایر مواد غذایی ضروری و مورد نیاز مصرفی مردم در شهر جدید سهند کرده بودند که در بازرسی اکیب کنترل بازار اداره صنعت و معدن شهرستان کشف و ضبط و پرونده تخلف تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بابک رضی منش افزود: تمامی انبارها مکلف هستند به ثبت نام و اعلام موجودی اقلام در سامانه جامع انبارها اقدام کنند و  در غیر اینصورت به عنوان محتکر شناخته شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


فرماندار اسکو با بیان اینکه مبارزه قاطع با محتکران به صورت جدی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار احتکار کالا و مواد غذایی و گران فروشی را به اداره صنعت و معدن شهرستان گزارش کنند.

شهر جدید سهند با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده و جزو شهرهای شهرستان اسکوست.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی کالای قاچاق احتکار اسکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کالای قاچاق احتکار اسکو آذربایجان شرقی کالای قاچاق احتکار اسکو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان