Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@11:55:38 GMT

عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۲۹۸۳

عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در لیگ برتر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، سولشر در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل عملکرد خوبی داشته است اما آمارش در لیگ برتر چنگی به دل نمی‌زند. او با شکست در مقابل آرسنال رکوردی منفی را در تاریخ منچستریونایتد ثبت کرد.

 

     

 

 منچستر یونایتد اکنون برای اولین بار از فصل 73-1972 به این سمت در هیچکدام از 4 بازی خانگی ابتدایی خود در لیگ موفق به پیروزی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ آن فصل را در رتبه‌ی 18ام به پایان رساندند. باید دید که عملکرد منچستریونایتد در ادامه این فصل از لیگ برتر انگلیس به چه شکل خواهد بود. آن‌ها در حال حاضر از 6 بازی فقط 7 امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه 15ام جدول قرار گرفته‌اند. آن‌ها در فصل گذشته در رده سوم جای گرفته بودند اما با روندی که در این فصل دارند باید قید گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بزنند، مگر اینکه عملکردشان بهبود یافته و این روند ضعیف را تغییر دهند. با این اوضاع باید دید که سولشر تا چه زمانی در منچستر دوام می‌آورد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد آرسنال لیگ برتر انگلیس سولشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است