Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@22:06:39 GMT

احمدی: انتقاد می‌کنیم ولی توهین خیر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۱۸۳

احمدی: انتقاد می‌کنیم ولی توهین خیر

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا احمدی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره پرهیز از توهین در ادبیات سیاسی خطاب به مسئولین گفت: تاکنون تمام فرمایشات حضرت آقا منشعب از آیات قرانی و احادیث بوده است، حضرت علی (ع) می فرمایند: ذَکِّ قلبَکَ بالأدبِ یعنی قلبت را با ادب فروزان کن، بر همین اساس قرار نیست هر لحن و هر توهینی را در گفتار خود به کاربگیریم؛ بلکه باید در گفتار خود ادب را رعایت کنیم، هرچند ممکن است برخی مسئولین مواضعی داشته باشند که خوشایند ما نباشد ولی نباید با توهین جایگاه ها را تضعیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت عنوان کرد: همیشه انتقاد موجب بالندگی و پویایی جامعه می شود ولی تخریب و توهین هم باعث چند دستگی و اختلاف می شود، حضرت آقا بسیار دقیق اشاره فرمودند، قرار نیست نمایندگان و مسئولین در بیان نقد خود توهین کنند چرا که توهین اصلا امری پسندیده ای نیست، اگرچه باید انتقاد کرد و سوال پرسید ولی باید از هتک حرمت ها نیز پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: اگر این هتک حرمت ها در جامعه رواج پیدا کند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود، اگر نیت ما در بیان نقد کار برای خدا، رفع مشکلات و سازندگی کشور است باید از زبان لین استفاده کنیم، حتما انتقاد خواهیم کرد و جلوی تخلفات ایستادگی می کنیم ولی هرگز مسئولین را مورد توهین قرار نخواهیم داد و افرادی که اینکار را انجام دهند رفتار پسندیده ای نخواهند داشت، به عقیده من تذکر حضرت آقا بسیار به جا بود ما تابع فرمایش ایشان خواهیم بود و از آن اطاعت خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1079363 برچسب‌ها بی اخلاقی مسولین اخلاق سیاسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخلاق سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های  سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.  

در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • خجالت بکشید!
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است