Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:29:23 GMT

عصبانیت کاخ سفید از اظهارات فائوچی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۲۲۴

عصبانیت کاخ سفید از اظهارات فائوچی

کاخ سفید از اظهارات رئیس سازمان بیماریهای عفونی آمریکا در حمایت از جو بایدن شدیدا انتقاد کرد و آن را سیاسی کاری در آستانه انتخابات خواند. ناطقان:  کاخ سفید اظهارات «آنتونی فائوچی» رئیس سازمان آلرژی و بیماریهای عفونی آمریکا درباره آماده نبودن آمریکا برای مبارزه با کرونا در زمستان را بی اساس خواند و از آن انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






سخنگوی کاخ سفید مصاحبه اخیر فائوچی را غیرقابل خواند و آن را برخاسته از تمایلات سیاسی و همگام با مخالفان سیاسی رئیس جمهور این کشور خواند.
فائوچی در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفته بود: «ما بزودی آسیب بسیاری خواهیم دید و این وضعیت خوبی نیست».
وی افزود: «همزمان که وارد فصل پاییز و زمستان می‌شویم و مردم در داخل خانه‌ها گرد هم می‌آیند، وضعیت آینده خوب به نظر نمی‌رسد. ما نمی‌توانستیم در موقعیتی ضعیف‌تر [از این] قرار بگیریم.»
فائوچی در ادامه از عملکرد جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در جدی گرفتن این بیماری تمجید کرده و از دولت کنونی کشورش خواست تغییرات فوری به منظور رفع این خطر را اعمال کند.
این جدیدترین اختلاف و تنش  میان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دکتر فائوچی درباره نحوه مدیریت کاخ سفید در مبارزه با ویروس کرونا است.
«جود دیر» سخنگوی کاخ سفید در واکنش به صحبتهای فائوچی افزود: این اظهارات غیرقابل قبول و نقض همه هنجارها از سوی این عضو ارشد ستاد مبارزه با کرونا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.
وی اضافه کرد، دکتر فائوچی به عنوان عضو ارشد ستاد مبارزه به کرونا میتواند نگرانیهای خود را برای تغییر استراتژی بیان کند اما او به جای این کار از رئیس جمهور در رسانه‌ها انتقاد کرده و تمایلات سیاسی خود را ابراز داشته است.
منبع: فارس برچسب ها: کاخ سفید ، ناطقان ، عصبانیت ، بایدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاخ سفید ناطقان عصبانیت بایدن کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند

به گزارش همشهری آنلاین سعید دقیقی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

کد خبر 848225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟