Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@12:30:22 GMT

عکس | کیف‌دستی همسر اردوغان دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۳۴۲

عکس | کیف‌دستی همسر اردوغان دردسرساز شد

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، صرف‌نظر از حضور بحث‌برانگیز و سر شاخ شدن‌های ترکیه در سوریه، لیبی، آذربایجان، شمال عراق، یونان، مصر و... مواضع خاص اردوغان در مسائل مختلف به‌ویژه قصه فلسطین و اخیرا ماجرای اهانت شارلی ابدو به پیامبر اسلام و... باعث شده است حملاتی خاص متوجه او شود و از متناقض بودن قول و فعل رئیس‌جمهور ترکیه و به تبع آن جست‌وجو از اهدافی خاص پشت اقدامات و رویکردهای او سخن به‌میان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماجرای فلسطین مواضع اصولی اردوغان مورد توجه و حمایت مسلمانان هوادار فلسطینیان قرار گرفته است اما در عین حال برخی از منتقدان اردوغان، این رفتار را در کنار روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی و تعاملات آنکارا –تل‌آویو قرار می‌دهند و در نتیجه این رفتار اردوغان را رفتاری صددرصد خالص ارزیابی نمی‌کنند.

درهمین حال و با همین نگاه مخالفان اردوغان این روزها و بعد از ماجرای صف‌آرایی اردوغان در برابر ماکرون در خصوص حمایت ماکرون از اقدام وهن‌انگیز شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) با انتشار تصاویری از کیف‌دستی همسر اردوغان که اتفاقا ساخت فرانسه است، از او خواسته‌اند چنانچه به آنچه می‌گوید وفادار است کیف امینه اردوغان را در انظار به آتش بکشد تا عمق و اهمیت دعوتش به تحریم کالاهای فرانسوی در ترکیه حداقل روشن شود.

«کمال قلیچدار اوغلو» رئیس حزب «جمهوری‌خواه خلق» با پیش کشیدن کیف فرانسوی همسر اردوغان، به او گفته «تو می‌گویی که کالاهای فرانسوی را تحریم کنید. خیلی خوب. کیف فرانسوی مارک "هرمس" همسرت را که ۵۰ هزار دلار خریده است آتش بزن و کارخانه "رنو" را ببند. تو فقط حرف می‌زنی بدون اینکه عمل کنی. آیا شهروندی در ترکیه مانده است که بتواند تولیدات فرانسوی بخرد؟ حضور در عالم سیاست و رسانه یعنی حضور در اتاقی شیشه‌ای که همه‌کس می‌تواند درون آن را ببیند و آن را آزادانه به قضاوت بنشیند.

کد خبر 561817 برچسب‌ها ترکیه برند فرانسه - امانوئل مکرون ترکیه - رجب طیب اردوغان فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه برند فرانسه امانوئل مکرون ترکیه رجب طیب اردوغان فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند