Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز دوشنبه، دوازدهم آبان، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/8/12؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

توافق جدید وریا غفوری، عارف غلامی و مهدی قائدی با استقلال روی هوا / اختصاصی طرفداری

اصلاح قرارداد سه بازیکنی که با استقلال قرارداد داشتند اما مبلغ آن را افزایش دادند، اولین گام در اصلاح قرارداد بازیکنان این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اگر چه احمد سعادتمند در نقل و انتقالات تابستانی توانست اسکلت استقلال را حفظ کند اما افزایش چشمگیر قرارداد بازیکنان این تیم باعث شد تا نهادهای نظارتی به این مساله ورود کنند.

در این بین حدود یک ماهی است بحث اصلاح قرارداد بازیکنان استقلال به راه افتاده که به نظر می رسد این موضوع قطعی و نهایی شده و قرار است قرارداد سه بازیکن این تیم مورد بررسی قرار بگیرد.

وریا غفوری، مهدی قائدی و عارف غلامی سه بازیکنی هستند که در فصل نقل و انتقالات با وجود داشتن قرارداد، مبلغ قراردادشان را به شکل قابل توجهی بالا بردند و این موضوعی است که مورد انتقاد نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی قرار گرفته است. نهادهای نظارتی اعتقاد دارند این موضوع اگر در فوتبال باب شود، ارزش و اعتبار قرارداد را زیر سوال می برد و این موضوعی است با انتقاد آن ها روبرو شده است.

شنیدیم قرار است در اولین گام توافق جدید وریاغفوری، عارف غلامی و مهدی قائدی با باشگاه لغو و قرارداد آن ها به حالت اولیه برگردد.

همچنین قرار است مبلغ قرارداد آن دسته از بازیکنانی که گفته می شود غیر متعارف بوده، مورد بازنگری قرار بگیرد و در صورتی که برای نهادهای نظارتی محرز شود که در قرارداد آن ها تخلفی صورت گرفته، در فاز بعدی اصلاحاتی در آن صورت بگیرد.

علی کریمی به القطر پیوست / رسمی

انتقال علی کریمی به القطر رسمی شد.

به گزارش طرفداری، علی کریمی یکی از بازیکنانی بود که به رغم تلاش استقلالی ها، تصمیم به تغییر مسیر فوتبالی خود گرفت. حالا این انتقال رسمی شده و علی کریمی در لیگ ستارگان قطر به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

علی کریمی شماره 9 این تیم قطری را می پوشد.

گروکشی شفر؛ پول پسرم را بدهید تا به فیفا نامه بزنم!

استقلال تمام مطالبات وینفرد شفر را پرداخت کرده و در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه است اما باز شدن پنجره با گروکشی سرمربی سابق استقلال، به اما و اگر هایی بستگی دارد.

به گزارش طرفداری، وینفرد شفر برای مطالباتش از استقلال شکایت کرد و حکم گرفت. حکمی که شفر گرفت استقلال را ملزم به پرداخت مطالبات کرد و همین تاخیر در پرداخت مطالبات باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شد. استقلال با پرداخت تمام مطالبات شفر از او درخواست کرد به فیفا نامه بزند و با اعلام دریافت مطالباتش، رضایت بدهد. درست مانند کاری که برانکو ایوانکوویچ کرد. برانکو به فیفا اطلاع داد مطالباتش را دریافت کرده و بعد از آن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد، اما وینفرد شفر تا این لحظه به فیفا نامه نزده است!

گفته می شود شفر از باشگاه استقلال خواسته مطالبات پسرش، ساشا شفر را پرداخت کند تا او نامه رضایت را به فیفا ارسال کند. هنوز ساشا شفر علیه استقلال حکم نگرفته و باشگاه در حال حاضر مخارج مهم تری دارد. استقلال می خواهد زمان بخرد و فعلا قصدی برای پرداخت مطالبات ساشا شفر ندارد اما وینفرد شفر نمی خواهد فرصتی که به دستش آمده را از دست بدهد.

استقلال تا روز دوشنبه منتظر ارسال نامه وینفرد شفر به فیفا می ماند. اگر شفر تا دوشنبه این نامه را نفرستد، باشگاه استقلال تمامی مدارک و مستندات را به فیفا ارسال می کند و موضوع را اطلاع می دهد. استقلال امیدوار است فیفا تا سه شنبه پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند تا بتواند روز چهارشنبه قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند.

تا زمانی که این مشکل حل نشود، استقلال نمی تواند از بازیکنان جدیدش در لیگ بیستم استفاده کند.

سارقان گردن بند علی دایی بازداشت شدند

به گزارش طرفداری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یک منبع مطلع در پلیس آگاهی گفت:

روز گذشته ماموران پلیس آگاهی سارقانی را دستگیر کردند که آنان اعتراف کردند گردنبند طلای علی دایی را نیز به سرقت برده اند. 

بنابراین گزارش حوالی ساعت 18 عصر روز چهارشنبه 8 آبان علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفتر کارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد موتورسوار به او نزدیک شدند و گردنبند او را به سرقت بردند.

رضایتنامه محمد نادری به باشگاه استقلال رسید

به نظر می رسد مشکل محمد نادری برای  حضور در جمع شاگردان محمود فکری حل شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، استقلال با کمک محمد نادری موفق شد در نهایت رضایتنامه این بازیکن را بگیرد تا او دیگر برای حضور در جمع شاگردان محمود فکری مشکلی نداشته باشد.

رضایتنامه نادری در شرایطی به دست مدیران باشگاه استقلال رسیده که این بازیکن پذیرفته شخصا پول آن را بپردازد تا بتواند برای استقلال بازی کند. بر همین اساس قرار است نادری در ۳ قسط پول رضایتنامه خود را به باشگاه سابقش کورتریک بلژیک بپردازد.

نادری دو فصل گذشته را به طور قرضی از کورتریک در پرسپولیس بازی می‌کرد، اما این بازیکن پس از مذاکره با مسئولان استقلال تصمیم گرفت با گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه بلژیکی، به طور قطعی به استقلال ملحق شود.

والنسیا 2-2 ختافه؛ کارلوس سولر در دقیقه 100 مانع باخت والنسیا شد تاتنهام 2-1 برایتون؛ گرت بیل به یاد گذشته ناجی اسپرز شد ناپولی 0-2 ساسولو؛ نرووردی از جدال 100 دقیقه ای سن پائولو سربلند بیرون آمد آاس رم 2-0 فیورنتینا؛ خط و نشان جالوروسی برای رقبا با غلبه بر ویولا منچستریونایتد 0-1 آرسنال؛ جهش توپچی ها به نیمه بالایی جدول با گل اوبامیانگ تورینو 3-4 لاتزیو؛ شاگردان سیمونه اینزاگی از شکستی به نظر قطعی، پیروزی ساختند! نیوکاسل 2-1 اورتون؛ روزهای سیاه کارلتو خیلی زود فرا رسید اسپتزیا 1-4 یوونتوس؛ !No Cristiano, No party استون ویلا 3-4 ساوتهمپتون؛ ضربات آزاد جیمز وارد پروز، فرصت کامبک را از استون ویلا گرفت صبحانه ورزشی 1399/8/12؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 11 آبان 1399 علیرضا حقیقی علی علیپور و امیر عابدزاده ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 1 نوامبر 2020 نانی هم با این تصویر هالووین را تبریک گفت تبریک هالووین از سوی جسی لینگارد  فوتبالیست های متولد امروز؛ 2 نوامبر چیرو فرارا (53)

استفان یووتیچ (31)

ویتولو (31)

آلفونسو دیویس (20)

 

صبحانه ورزشی 99/8/12؛ بسته ویدیویی صبح دوشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی قرارداد بازیکنان گزارش طرفداری باشگاه استقلال نهادهای نظارتی صبحانه ورزشی وینفرد شفر علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم

آنژ پوستکوعلو از این که تیمش روحیه رقابت را نداشته، ناامید است.

طرفداری | تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل چلسی دبل شد. 

با شکست 2-0 مقابل چلسی، امیدهای تاتنهام به کسب سهمیه لیگ قهرمانان تقریبا از بین رفته است. آن‌ها در حالی با یک بازی کمتر در فاصله 7 امتیازی استون ویلا قرار گرفته‌اند که طی دو هفته آینده باید به مصاف لیورپول و منچسترسیتی بروند. در روزی که شاگردان پوستکوعلو یک نیمه بسیار بد و یک نیمه نسبتا خوب را ارائه کرده بودند، آن‌ها مانند سایر بازی‌های فصل روی ضربات شروع مجدد عملکرد ناامیدکننده‌ای به نمایش گذاشتند. آنژ پوستکوعلو در اولین واکنش به بازی گفت:

شب خوبی نبود. ما با و بدون توپ فاقد تعهد و جنگندگی واقعی بودیم. 

شب خوبی نبود و منصفانه است که بگوییم اصلا به آن نوع فوتبالی که انتظار داشتم نزدیک نشدیم و آن ذهنیتی که می‌خواستم را نداشتیم. مسئولیت این موضوع با من است و در نهایت من کسی هستم که بازیکنان به زمین می‌فرستم و برای بازی آماده می‌کنم. ما خیلی از عملکرد مورد انتظار فاصله داشتیم. باید به خودم نگاه کنم و ببینم چگونه تيمم را برای این کار آماده می‌کنم.

 

پوستکوعلو چه نظری در مورد کسب سه شکست متوالی در دوران مربیگری‌اش دارد؟

این اتفاق قبلا افتاده است. من به این شکل به اعداد و آمار شکست فکر نمی‌کنم. همانطور که گفتم، مسئولیت من این است که هر بازی تیم را طوری آماده کنم که به سطوح خاصی برسیم. امروز این کار را انجام ندادیم، پس این مسئولیت بر عهده من است و باید آن را درست کنم.

چرا جیمز مدیسون در ترکیب اولیه قرار نداشت؟ 

احساس کردم نیاز به تجدید قوا در تیم داریم. فکر می‌کردم امروز به بازیکنان با تحرک زیاد نیاز داریم، زیرا حریف به طور واضح خط حمله سه یا چهار نفره بسیار سیال و سریعی دارد. فکر کردم که در خط هافبک به بازیکنانی با تحرک بیشتر نیاز داریم. باید بگویم این استراتژی جواب نداد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور