Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@05:21:41 GMT

کشف ۵۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۵۶۹

کشف ۵۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۵۸۰ هزار عدد ماسک احتکاری از انباری در غرب تهران خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مأموران پایگاه دوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت متوجه شدند مالک یک انبار در یکی از محلات شهرک گلستان در غرب تهران مقادیر زیادی ماسک جمع آوری و احتکار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه هویت مالک انباری شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، افزود: دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار اخذ شد و روز گذشته تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت اقتصادی به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری مالک انباری، موفق شدند ۵۸۰ هزار ماسک سه لایه کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهم برای سیر مراحل قانونی پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان از مردم خواست: در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام بهداشتی احتکار شده، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماسک احتکار تهران بزرگ غرب تهران رئیس پلیس امنیت امنیت عمومی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان