Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@02:55:31 GMT

مرگ مشکوک زن مشهدی در خانه / پلیس سراغ مرد همسایه رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۷۳۹

مرگ مشکوک زن مشهدی در خانه / پلیس سراغ مرد همسایه رفت

به گزارش رکنا، صبح دیروز فردی ناشناس با مرکز فوریت‌های اورژانس 115 تماس گرفت و مدعی شد که زن و مردی جوان داخل خانه‌ای مسکونی جان باخته‌اند.

این فرد که نمی‌خواست هویتش فاش شود با اعلام نشانی محل حادثه تلفنش را به سرعت قطع کرد.

پس از اعلام این خبر بلافاصله تیمی از عوامل امدادی اورژانس مشهد به همراه مأموران انتظامی به محل گزارش شده در منطقه امامت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأموران انتظامی و اورژانس در منطقه و انجام بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که محل حادثه طبقه اول یک خانه ویلایی دوطبقه می‌باشد که در آن از داخل قفل بوده است.

با اعلام موضوع به سامانه 125 و حضور نجاتگران آتش‌نشانی درِ این خانه مسکونی باز و در بررسی‌های مأموران مشاهده شد زن و مردی جوان داخل اتاق افتاده‌‌اند. در معاینات اولیه این افراد مشخص شد که مرد جوان هنوز نبض دارد اما زن جان خود را از دست داده است. بلافاصله مرد جوان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

با تأیید مرگ مشکوک زن، موضوع از سوی مأموران انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد اعلام شد و طولی نکشید که بازپرس کاظم میرزایی در محل حضور یافت.

مرگ مشکوک زوج مشهدی در خانه شان

با حضور این مقام قضایی تحقیقات ابتدایی برای این پرونده مرگ مشکوک آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی در همان ابتدا به سراغ همسایه طبقه بالایی محل حادثه که یک تبعه خارجی بود رفتند.

این مرد جوان که از 6 ماه پیش به همراه همسر و فرزندانش در این خانه ساکن است در اظهاراتش به پلیس گفت: چند وقتی است که این خانه را اجاره کرده و از حضور متوفی و مرد جوان در طبقه پایین خبر ندارد.

او مدعی شد که صاحب‌خانه طبقه پایین را در مدت‌هایی کوتاه به افراد مختلف اجاره می‌داده که همین موضوع نیز بارها موجب اعتراض او شده است.

پس از تکمیل تحقیقات اولیه جسد زن جوان به دستور قاضی میرزایی برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس آگاهی نیز برای شناسایی عامل گزارش دهنده این حادثه آغاز شد.

دیروز، قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده مرگ مشکوک گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل و انجام بررسی‌های میدانی مشخص شد که زانوی متصل کننده لوله بخاری از محل مورد نظرش درآمده و گاز مونوکسیدکربن نیز در محل منتشر شده است.

بازپرس میرزایی ادامه داد: متوفی زنی بیست ساله بوده و مردی هم که در محل حضور داشته جوانی بیست‌وپنج ساله است که اکنون در کما به سر می‌برد.

این مقام قضایی دادسرای مشهد بیان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته از محل حادثه اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد این ملک از دسته خانه‌هایی است که مالکش آن را به صورت یک‌شبه و یا کوتاه مدت به افراد اجاره می‌داده و در دیوار نیز آگهی می‌کرده است. بنابراین تحقیقات ما در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: رکنا حادثه قاضی قتل پلیس اعتراض جسد پزشکی قتل عمد اخبار حوادث مشهد قاتل خاموش کما مرگبار مرد جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم کرونا دختر ایران علی دایی سارقان ماه پسر دستگیر محل حادثه مرگ مشکوک مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد

سرهنگ نایب زاده گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بستان آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری در محل عوارضی بستان آباد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بستان آباد افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

نایب زاده با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد