Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیمش هنوز ثبات لازم را ندارد و از عملکرد بازیکنانش مقابل آرسنال راضی به نظر نمی‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در پی شکست خانگی یک - صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل آرسنال در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در ارزیابی عملکرد تیمش گفت: در نیمه اول نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم و آن قدرت و فرم لازم را نداشتیم، در مقابل آرسنال بهتر از ما بود و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ما خلق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم آرسنال طوری بازی می‌کرد که به غیر از پنالتی که به آنها دادیم، به نظر نمی‌رسید که به گل برسند. در 45 دقیقه دوم ما بهتر بازی کردیم، اما باید پرقدرت‌تر ظاهر می‌شدیم.

وی همچنین در خصوص عملکرد خط میانی تیمش در این بازی اظهار داشت: فرم الماسی شکل خط میانی ما بسته به سبک بازی آرسنال داشت. خط میانی ما در این بازی به هم ریخته بود و پاس‌های اشتباه زیادی داده شد. در یک بازی فوتبال ممکن است خیلی چیزها آنطور که می‌خواهید پیش نرود و این اتفاق در این بازی برای ما افتاد.

سرمربی نروژی منچستریونایتد تصریح کرد: تیم‌های بزرگ همیشه می‌خواهند بهترین بازی‌ها را ارائه دهند اما این امکان‌پذیر نیست. ما در بازی با پاری‌سن‌ژرمن در اوج بودیم، در بازی با چلسی نسبتاً خوب بودیم و در بازی با لایپزیگ خیلی خوب بودیم اما دوباه در این بازی افت کردیم و این مربوط به ثبات تیمی می‌شود. ما در این بازی آن واکنشی که امیدوار بودیم را از بازیکنان‌مان ندیدیم.

پاسخ منفی چالهان‌اوغلو به یوونتوس به خاطر منچستریونایتد

سولسشایر درباره پنالتی که پوگبا با خطا روی هکتور بیرین به آرسنال داد و اوبامیانگ در دقیقه 69 آن را تبدیل به گل کرد، اظهار داشت: پل می‌داند که هکتور بیرین در حال ورود به محوطه جریمه ما بود و او با یک برخورد ملایم یک پنالتی ساده به حریف داد. اتفاق مشابه در محوطه جریمه آرسنال افتاد و تماس بیشتری با پای نمانیا ماتیچ وجود داشت اما داور تصمیم دیگری گرفت.  

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس خط میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید از جوان‌گرایی که برای تیم پیکان انجام‌داده خوشحال است.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی امشب در نشست خبری پس از حذف تیمش در مرحله یک‌هشتم جام حذفی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او افزود:  بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان  ادامه داد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان، گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم