Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی خراسان رضوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق شیوه‌نامه حمل و نقل، نگهداری و عرضه دام زنده و تبصره چهار ماده ۱۸ قاچاق کالا و ارز، هرگونه حمل بدون گواهی بهداشتی و بدون پلاک ۱۵ رقمی بارکددار دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود.
دکتر حامد طاهریان افزود: در قالب گشت‌های مشترک با نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان با متخلفان جا به جایی غیر مجاز دام برخورد قانونی شده و این گونه محموله‌ها ضبط و توقیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر طبق مصوبات استانی و کشوری خروج هرگونه دام از خراسان رضوی به ویژه به مناطق غربی و جنوبی کشور با هدف پیشگیری از قاچاق ممنوع شده است. 
مسوول اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی خراسان رضوی گفت: اگرچه گواهی بهداشتی حمل و نقل دام زنده توسط دامپزشکی صادر می‌شود اما متولی برخورد با متخلفان در این حیطه دامپزشکی نیست بلکه این نهاد در قالب گشت‌های مشترک با دستگاههای ذیربط همکاری دارد.
طاهریان افزود: در حالی که خراسان رضوی رتبه نخست تولید گوشت قرمز را در کشور دارد در هفته های اخیر افزایش قیمت نهاده‌های دامی چالشهای زیادی را برای دامداران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به دنبال داشته است.
وی اضافه کرد: برخی از دامداران به علت نرخ بالای نهاده‌های دامی متاثر از افزایش نرخ ارز، ترجیح می‌دهند سرمایه دامی خود را به فروش برسانند و بدین طریق دامها به خارج کشور قاچاق می‌شود. 
مسوول اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی خراسان رضوی گفت: هرگونه صادرات دام سبک و سنگین در استان خراسان رضوی  از دو سال گذشته ممنوع شده و در حال حاضر صادرات مرغ نیز ممنوع است.
طاهریان افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه  تخلف مرتبط با دامپزشکی خراسان رضوی، مراتب را در تماس با سامانه  ۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی کنند.
خراسان رضوی در تولید گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم‌مرغ رتبه‌های نخست تا سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها مشهد گوشت قرمز دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد گوشت قرمز دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور مشهد گوشت قرمز دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور اخبار کنکور دامپزشکی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت ۱.۷۰۰میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی عصر چهارشنبه در بازدید از مجموعه فولاد ارومیه افزود: مجتمع فولاد ارومیه یکی از واحدهای مهم نه تنها استان بلکه شمال غرب کشور است که دچار مشکلات قضائی شده بود و با سیستم بانکی به جد درگیر بود و مشکلاتی در زمینه مالکیت و نقل و انتقال سهام آن داشت که با ورود سیستم قضائی و همراهی سایر مجموعه‌ها بخش قابل توجهی از آنها حل شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی داشت که تحت نظارت دستگاه قضائی استان تسویه شد و به سیستم بانکی برگشت تا مجدداً در چرخه تولید و اشتغال استان تزریق شود.

عتباتی افزود: همچنین این مجموعه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشت که با کمک همکاران قضائی و مجموعه‌ها پرداخت شد و اکنون از نظر مالکیت مشکلی ندارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: آنچه که بعد از تسویه بدهی‌های این مجموعه برای دستگاه قضائی مهم بود، کمک برای برگردان به چرخه تولید این مجموعه است و با اقدامات انجام شده و ورود مجموعه‌های تخصصی مدیریتی در کنار خریدار شاهد اقدامات خوبی هستیم و خط تولید میلگرد و نورد در پایان مراحل تکمیل قرار دارند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: مجتمع فولاد ارومیه مشکلاتی در حوزه برق، تأمین آب و اختلافات اراضی با برخی از اشخاص و اهالی منطقه دارد که مقرر گردید در کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان در دستور کار قرار گیرد.

عتباتی گفت: با دیدن پیشرفت این مجموعه تلاش دستگاه قضائی بر این است تا در اجرای فرمان جهش تولید با مشارکت مردم مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، در کنار همه مدیران اجرایی، صنعتی و فعالان اقتصادی خصوصاً بخش خصوصی و این مجموعه باشد و اتفاقاتی را رقم بزند که به نفع تولید و اشتغال استان تمام شود.

کد خبر 6100805

دیگر خبرها

  • برگشت ۱.۷۰۰ میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • برگشت ۱.۷۰۰میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • تسهیل در مرزها به افزایش صادرات به افغانستان منجر می‌شود
  • پارک علم و فناوری خراسان رضوی، قطب انرژی شرکت‌های فناور کشور
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد