Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:47:12 GMT

لیست جنایات آمریکا علیه ملت ایران بلند است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۹۹۷

لیست جنایات آمریکا علیه ملت ایران بلند است

نماینده مردم محلات با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران گفت: لیست جنایات آمریکا علیه ملت ایران بلند است و ما باید از روز ۱۳ آبان عبرت بگیریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در ادامه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه 12 آبان ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام و ولادت امام صادق و فرا رسیدن روز 13 آبان گفت: لیست جنایت آمریکا علیه ملت ایران بسیار بلند است از سرنگونی هواپیمای مسافربری، ترور، تحریم، شهادت سردار سلیمانی، ماجرای کاپیتولاسیون و کودتای نوژه از جمله این جنایت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که به مذاکره عادت دارند بدانند آمریکا به تحریم عادت دارد و کسانی که پیوسته به غرب دل بسته و فقط به دشمن لبخند می زنند، روز 13 آبان را به یاد بیاورند و از آن عبرت بگیرند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکایی ها در طول تاریخ هزاران توطئه علیه ملت ایران طراحی کرده اند، گفت: لیست جنایت آمریکا علیه ملت ایران بلند است.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس آمریکا علیه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت امروز سه شنبه در اعتراض به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند.

در جریان این تجمع اعتراضی شماری از دانشجویان پرچم اسرائیل را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند.

گفتنی است همزمان با تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دانشگاه های بیروت نیز تحصن خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند.

کد خبر 6093256 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی