Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:23:09 GMT

واحد عرضه خارج از شبکه گوشت قرمز در کرمان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۴۰۵۵

واحد عرضه خارج از شبکه گوشت قرمز در کرمان پلمب شد

ایسنا/کرمان معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز استان کرمان از تشدید نظارت تیم های امنیت غذایی این دادسرا با توجه به بحرانی شدن اوضاع همه گیری بیماری کرونا خبر داد و گفت: در راستای تداوم برخوردهای قضایی با متعرضان به سلامت و امنیت غذایی و روانی جامعه، ضمن پلمب پنج واحد صنفی متخلف، یک منزل مسکونی که اقدام به ذبح دام و عرضه گوشت قرمز خارج از شبکه در بازار می کرد، شناسایی و پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمدعلی سلیمانی" در تشریح این خبر افزود: دور جدید بازدیدهای محسوس و غیرمحسوس تیم های امنیت غذایی دادسرای کرمان از واحدهای صنفی، رستوران ها و ... از روزهای گذشته و از بازار کرمان آغاز شده و به صورت مستمر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به تناسب وضعیت شیوع بیماری کرونا، اقدامات و بازرسی های مورد نیاز برای کنترل وضعیت را در دستور کار دارد زیرا شیوع این بیماری در حقیقت تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب می شود.

سلیمانی با اشاره به این مطلب که تیم های امنیت غذایی دادسرای کرمان همچنین شش واحد صنفی را به دلیل عدم رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به مدت ۴۸ ساعت غیرفعال کرده اند، اظهار کرد: این واحدها در صورت عدم رفع مشکلات موجود در زمان تعیین شده، پلمب خواهند شد.

معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز استان کرمان یادآور شد: تیم امنیت غذایی دادسرای کرمان همچنین به 5 واحد صنفی تذکر کتبی ارائه کرده است.

وی اجرای دستورالعمل های بهداشتی را ضامن سلامت مردم و جامعه دانست و تاکید کرد: ارتقای سطح سلامت جامعه در گروی تعامل و همکاری همه جانبه مدیران و اقشار مختلف مردم است و دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بر مبنای مسئولیت های قانونی خود در حوزه حفظ حقوق عامه با هرگونه اقدامی که سلامت عمومی را تهدید کند، برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد داشت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا باید ضمانت اجرایی تدوین شود و از این رو تمام ظرفیت های قضایی استان در این زمینه به صورت بالقوه آماده است تا گام های بلندی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برداشته شود.

وی با اشاره به فعال شدن 7 تیم عملیاتی در شهر کرمان به منظور انجام گشت های ویژه در قالب کارگروه مبارزه با محتکرین، عنوان کرد: این تیم ها با محوریت یکی از قضات دادسرا و نماینده پلیس اماکن، نماینده پلیس اطلاعات، نماینده پلیس آگاهی، نماینده اداره کل اطلاعات، نماینده سازمان اطلاعات سپاه، نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و نماینده اداره بهداشت راه اندازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلمب دادستانی کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی بیماری کرونا امنیت غذایی حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748248

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد