Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@11:35:07 GMT

آتش‌سوزی در جنگل‌های گرگان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۴۰۹۶

ساعت 24- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از آتش سوزی در جنگل های توسکستان خبرداد.

ارتفاعات جنگلی توسکستان از شامگاه یکشنبه دچار حریق شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با تأیید این مساله گفت: آتش در جنگل توسکستان از دیروز آغاز شده و نیروهای مردمی، منابع طبیعی و غیره به منطقه اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوطالب قزلسفلو اطلاعات بیشتر در این خصوص را بعد از مهار و اطفا آتش موکول کرد.

گفتنی است فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان پیش از این از احتمال آتش سوزی در جنگل ها ابراز نگرانی کرده بود.

سرهنگ حبیب یاراد بزی با اشاره به شروع فصل پاییز و احتمال وقوع آتش سوزی در جنگلها و مراتع گفت: وجود شاخ و برگ های خشکیده و مواد سوختنی فراوان در کف جنگل ها و مراتع در فصل پاییز و همچنین وزش باد گرم و بدتر از آن بی توجهی احتمال حریق را چندین برابر می کند که در این زمینه نیاز به مشارکت و همکاری عموم مردم داریم.

وی ادامه داد: گردشگران، دامداران و حاشیه نشینان جنگل ها و مراتع از روشن کردن آتش و یا رها کردن آتش افروخته در عرصه های طبیعی استان به جد بپرهیزند.

یاراد بزی بیان کرد: به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها ابلاغ شده تا تمهیدات لازم را برای مقابله با هر حادثه احتمالی در این زمینه فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فراوان پیشگیری در بحث حریق اظهارکرد: سامانه امداد جنگل ها و مراتع، به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت گزارش مردم از هرگونه اتفاق در عرصه های طبیعی استان است.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش سوزی در جنگل منابع طبیعی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز