Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس به صورت ویدئو کنفرانس در کشور از برگزیدگان این جشنواره در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان تجلیل شد.

«امین لطفی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: چهارمین جشنواره ملی فانوس به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در کشور و سایر مراکز استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: امسال ۱۳۶ اثر از همدان به جشنواره ملی فانوس راه یافت که ۱۳ اثر در بخش‌های مختلف اعم از کتاب صوتی، فیلم، تیزر، هنر‌های تجسمی و سرود دانش‌آموزی پذیرفته شد.

 

وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره فانوس شناخت توانایی ها و استعدادهایی نهفته در جوانان برای معرفی مفاخر و الگوهای نسل دفاع مقدس است که این جشنواره تلاش کرد افتخارات زرین بزرگ مردان دفاع مقدس را به جامعه و خصوصا نسل جوان منتقل کند.

 

وی اظهار داشت: محوریت جشنواره فانوس بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ دفاع مقدس است چرا که ایشان در طول چهل سال گذشته همواره دغدغه زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا را داشته اند .

 

لطفی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره فانوس عنوان کرد: در بخش تیزر محمدامین مرادی‌افزا برای ساخت تیزر «شهید صیاد شیرازی» لوح سپاس دریافت کرد و مصطفی تاجیان برای خوشنویسی «آیه ۸۷ سوره انبیاء» دیپلم افتخار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: سعید شادفر نیز از هنرمندان همدانی برای ساخت سرود دانش‌آموزی «انتقام سخت» تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی دریافت کرد.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس استان همدان جشنواره ملی فانوس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی و بهره برداری از حوضچه‌های جمع آوری و مدیریت شیرابه سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به مناسبت هفته زمین پاک برگزار شد.

کد خبر 6095028

دیگر خبرها

  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان