Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره اینکه دلیل توهین به پیامبر اعظم(ص) در فرانسه ‌ترس از انقلاب اسلامی است، گفت: مکرون و ‌دارودسته‌اش اعتقادی به آزادی‌بیان ندارند.

داریوش ارجمند بازیگر در واکنش به اهانت به پیامبر اسلام تصریح کرد: این اتفاق نوظهوری نیست و ۱۴۰۰ سال است این اهانت‌ها را می‌شنویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر در زمان حیات خود پیامبر اعظم نمی‌گفتند ایشان جادوگرند! این بازی‌های رئیس‌جمهورِ احمق و نژادپرستِ فرانسه ارزشی ندارد و این فرهنگ را این مسئول به نابودی کشانده است. چون فرانسوی‌ها خیلی مدعی‌اند که فرهنگ از آن‌جا به جهان صادر شده و بعد از یونانی‌ها آنها خودشان را صاحب فرهنگ می‌دانند. باید تاریخ را بخوانید که مکرون چطور به ریاست‌جمهوری رسیده، زندگی‌اش را بخوانید و حتی مشیِ زندگی‌اش در دوران تحصیلش را مرور کنید به تمام واقعیت موجود می‌رسید که چرا چنین اهانت‌هایی اتفاق افتاده و نمی‌خواهم با آوردن نام‌شان دهان خودم را نجس کنم.

وی تأکید کرد: دست به چنین کارهایی می‌زنند چون معلوم است و دردشان مشخص است، منافع‌شان را از دست داده‌اند. اینها حقیقتاً به‌خاطر «انقلاب اسلامی» منافع‌شان را از دست داده‌اند. ضربه زدن به ایران یا هجمه به عرصه‌های مختلفش همچون سینما و اقتصاد و مردان حکومتی‌اش، گواه بر همه این واقعیت‌ها است. واقعاًً آن‌قدر ذلیل‌اند و ذلیلانه دست به تحریم آدم‌ها می‌زنند که کم مانده ‌ترامپِ احمق، پیامبر اکرم ما را تحریم کنند!

بازیگر نقش «مالک ‌اشتر» سریال امام علی(ع) خاطرنشان کرد: مکرون هر غلطی که می‌خواهد بکند اما قبل از آن چقدر خوب است که از خودش عرضه نشان دهد و مملکت خودش را درست کند. چرا که بدبختی‌های عجیبی دارند؛ می‌گویند آزادی بیان اما به گفته سیدحسن نصرالله ببینید با ماجرای هولوکاست چه کردند و چه محاکمه‌ها و زندانی‌هایی را درنظر گرفتند. باید همچون دبیرکل حزب‌الله افشای‌شان کرد. بدترین آدم‌های روی زمین‌اند که خودشان به آزادی بیان و حتی آزادی انسان اعتقادی ندارند. بروید تاریخ را ببینید که در مراکش، تونس، آفریقا و حتی الجزایر چه بلایی سر مردم آوردند.

وی با اشاره به دوران تحصیل در فرانسه، افزود: من ۵ سال در فرانسه درس خواندم و این‌ها را می‌شناسم. به‌خصوص همین دولتمردان‌ و حتی آدم‌های عادی‌شان؛ اینها خودشان را نژاد برتر دنیا و محق در هر مسئله‌ای می‌دانند.

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم

یک کارآگاه ویژه چند نمونه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌های قتل و آدم ربایی که تا به حال داشته است، را بازگو کرد. منبع: مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد