Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن حکمتیان در آیین تجلیل از رئیس سابق بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته وحدت و فرا رسیدن ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی گفت: دشمن امروز توان جنگ رو در رو و نظامی با ایران را ندارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطار انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای خلف صالح ایشان به حرکت در آمده و همه امروز برای حفظ این نظام و انقلاب باید همبستگی و انسجام خویش را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور نشان از استیصال دشمن در مقابله با نظام اسلامی است که به ترور فرزندان این دیار روی آورده است دارد، گفت: دشمن با گذشت از ترور،  راه‌های نظامی و تحریم‌ها به جنگ اقتصادی روی آورده و مهمترین راهبرد نظام اسلامی در مقابل دشمن مقاومت است .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارمدی نظام اسلامی و تغییر رفتار مسئولان است گفت: اساتید بسیجی با روشنگری و ارائه راهکارهای علمی و پژوهشی و تبیینی اهداف دشمن در کلاس‌های درس می توانند در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

حکمتیان افزود: با درس گرفتن از مکتب عاشورا و مهدویت و با رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به حول قوه الهی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد .

وی عنوان کرد: فرزندان شما در تیپ ۴۸ فتح با همه توان در همه عرصه ها در خدمت به مردم وکمک به توسعه و آبادانی این دیار از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد که عملکرد ما در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی و کمک به دولت ومردم همین را نشان می دهد.

 

 در ادامه این مراسم رحیم امین‌زاده رئیس دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج اساتید استان در چند سال اخیر در خصوص بررسی و شناسایی مشکلات و مسائل علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و مناسبت‌های گوناگون بسیار فعالانه عمل کرد که جا دارد از زحمات رئیس سابق بسیج اساتید قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه در بحث کرونا بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای کهگیلویه وبویراحمد با همکاری بسیج اساتید استان اقدامات مهمی با راه اندازی کارگاه تولید ماسک برای کمک به هموطنان انجام داد گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز با همکاری اساتید بسیجی برای کمک به توسعه و حل مشکلات روستاها در زمینه های برق، تاسیسات و ساختمان فعالیت‌های قابل توجهی داشتند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه وبویراحمد افزود: اساتید با روحیه بسیجی و داشتن دو بال علم و ایمان و معنویت برای حل مشکلات و چالش‌های امروز جامعه از قبیل اشتغال‌، رونق تولید و صنعت به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند.

امین زاده به ویژگی‌های رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان اشاره کرد وگفت: دکتر موسایی با داشتن سوابق علمی و اجرایی و روحیه پژوهشی که دارد می تواند در استمرار حرکت پرشتاب بسیج اساتید و نقش آفرینی آن در کمک به شناسایی مشکلات و چالشهای ملی واستانی وارائه راهکار های علمی به خوبی این نقش را ایفا نماید.

 

 
رئیس سابق سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام وگرامیداشت هفته وحدت گفت: امروز مسلمانان در همه جای دنیا اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده اند و بسیج اساتید نیز در فضای مجازی نامه ای ارسال نموده که با تایید اعضا تحت عنوان بیانیه صادر خواهد شد تا کسی دیگر جرات توهین به ساحت پیامبر اعظم را نداشته باشد.
 
علی پور با تقدیر وتشکر از فعالیتهای مجدانه رئیس واعضاء کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای در همکاری با بسیج اساتید استان تشکر وقدردانی کرد وگفت: تلاش کردیم در چهرچوب وظایف تعریف شده سازمانی و برنامه های ابتکاری از ظرفیت همه اساتید بسیجی برای پیشبرد برنامه‌ها بهره جوییم.
 
وی افزود: بسیج اساتید مبلغ ارزشهای دینی وفرهنگی دانشگاهاست و که لازم است از ظرفیت خوب اساتید بسیجی در دانشگاههای استان برای کمک به شناسایی و ارائه راهکار برای حل مشکلات جامعه اسلامی استفاده نماییم.
 
رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با گرامیداشت هفته وحدت و تقدیر وتشکر از رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای در برگزاری این جلسه باشکوه به هتک حرکت به پیامبر نور ورحمت اشاره کرد وگفت: توهین به مقام قدسی رسول ختمی مرتبت (ص) محکوم به شکست ونشان از افول غرب در مقابل مکتب اسلام است.

موسایی گفت: نور پیامبر عظیم‌الشان آنقدر درخشان است که دشمن با این اقدامات ره به جایی نمی برد لیکن ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم دفاع کنیم تا این اقدامات باب نشود.

وی به عکس العمل امام (ره) در مقابل سلمان رشدی اشاره کرد وگفت: آن عکس العمل باعث شد تا امروز شاهد خیزش جهانی و محکومیت این اقدام توهین آمیز به ساحت پیامبر در سطح بین الملی باشیم.

وی گفت: این اقدام نشان داد دشمن هیچ ابزاری در چنگه ندارد که به این اقدام توهین آمیز روی آورده است.
 
رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شکل جنگ‌ها در دنیای امروز تغییر کرده ولی ماهیت ومحتوا همان جنگ بین حق وباطل است گفت: بسیج اساتید طبق اساسنامه و ساختار تعیین شده و با بهره گیری از روحیه بسیجی در کنار علم ومعنویت و قدرت ایمان متناسب با تاکتیکهای دشمن در جنگ نرم وعقیدتی قاطعانه عمل خواهد کرد.

وی کمک به تحقق دانشگاه اجتماعی در کنار تربیت نسلی عالم و پژوهشگر را از رسالت‌های بسیج اساتید برشمرد و گفت: اساتید بسیجی بر اساس تخصص و تعهد باید به گونه‌ای عمل کنند که دانشجویان در کنار سواد نسبت به میهن و کشور خویش حساسیت داشته باشند.

موسایی افزود: بسیج اساتید در همه صحنه ها فعال بوده و خواهد بود و تلاش خواهد کرد با برنامه های علمی و فرهنگی در زمینه کمک به توسعه وتعالی کشور به خوبی نقش آقرینی نماید.

در پایان این جلسه با اهدا لوح سپاس از فعالیتهای چندین ساله  بسیج اساتید استان توسط رئیس  دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد  تجلیل  شد، همچنین اعضا با حضور در یادمان شهدای گمنام در دانشکده فنی و حرفه‌ای به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانشگاه شناسایی پیامبر سازمان بسیج اساتید استان دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه وبویراحمد استان کهگیلویه دانشگاه فنی اساتید بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین

به گزارش قدس خراسان، دانشجویان دختر و پسر از ۲ پردیس شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد مشهد به همراه اساتید خود در این تجمع اعتراضی حضور داشتند و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن ایالات متحده آمریکا در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب سر دادند.

همچنین این اساتید در سخنانی رفتار دوگانه مقامات آمریکایی در خصوص آزادی بیان و فعالیت‌های آزاد دانشجویان را محکوم کردند؛ در ادامه بیانیه جامعه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در محکومیت خشونت پلیس آمریکا علیه اساتید و دانشجویان در مراکز علمی این کشور را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اساتید دانشگاه فرهنگیان مشهد ضمن حمایت از همه حرکت‌های آزادی خواهانه و عدالت طلبانه در سراسر جهان، حمایت خود را از حرکت اعتراضی دانشگاهیان در مراکز آموزش عالی این کشور اعلام کرده و انزجار خود را نسبت به رفتار دوگانه دولت و هیات حاکمه آمریکا در سلب آزادی‌های معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارد.

در حاشیه این تجمع یک دانشجوی دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی که در هر ماجرایی در جهان سریع وارد شده و به اظهار نظر و دخالت در امور دیگران می‌پردازند، در خصوص سلب آزادی بیان دانشجویان خود پاسخگو باشند.

زینب صابری افزود: به ظاهر گفته اند امکان انجام هر حرکت اعتراضی در کشورهای غربی و به خصوص آمریکا فراهم است، اما وقایع اخیر نشان داد فقط رویدادهایی که با دیدگاه هیات حاکمه هم جهت باشد امکان بروز دارد و فقط قشری که با سیاست‌های رژیم صهیونیستی همراه هستند امکان اظهار نظر دارند.

همچنین در این تجمع برخی دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی از رفتار سلبریتی ها و افراد مشهور هنری و ورزشی کشورمان که بر خلاف آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، در برابر خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها سکوت کرده‌اند انتقاد کردند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی