Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ناجا - فرمانده نیروی انتظامی از ‌‌الحاق تجهیزات نوین و بروز به ناوگان دریایی مرزبانی‌ خبر داد و گفت: مرزبانی ناجا با ‌اقتدار از حریم مرزی مراقبت می‌کند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، سردار ‌حسین اشتری‌ در حاشیه بازدید از یگان‌های دریابانی چابهار  اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی و جهادی شبانه‌روز در حال انجام خدمت و ماموریت هستند و ان‌شاءالله دعای خیر مردم و مرزنشینان بدرقه راه این عزیزان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با تشریح اهداف بازدید از مرزهای خشکی و آبی استان سیستان و بلوچستان، افزود: بحمدالله همکاران بنده در مرزبانی با آمادگی کامل حافظ امنیت مرزها بوده و مشغول خدمتگزاری و تأمین امنیت حریم مرزی ایران اسلامی هستند.

سردار اشتری: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان تعطیلی ندارد /کوچک‌ترین تحرک دشمن با ‌پاسخ محکم مواجه می‌شو‌دسردار اشتری: برخورد قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش ادامه دارد/ ماموریت‌های پلیس متوقف نشده/ بهبود خدمات الکترونیکی انتظامی در آینده نزدیکسردار اشتری: دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند/ امنیت فعلی ایران در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد

سردار اشتری ادامه داد: تجهیزات نوین و بروز به ناوگان نیروی انتظامی، مرزبانی و حوزه دریایی ملحق شده که امیدواریم با آموزش‌های رزمی و تاکتیکی خوب همرزمانم بتوانیم بهتر از مرزها حراست و حفاظت کنیم.

وی به شرایط سخت خدمتی کارکنان مرزبانی نیروهای انتظامی در نقاط مختلف جغرافیایی کشور اشاره کرد و گفت:‌ بنده به نوبه خود از همکاران عزیز که در شرایط سخت و طاقت فرسای سرما و گرمای شدید، شبانه‌روز در حال انجام وظیفه بوده و برای امنیت کشور و آرامش و آسایش مردم تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم