Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:29:54 GMT

محدودیت‌های شدید کرونایی به ۸ شهرستان اصفهان رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۴۴۸۰

محدودیت‌های شدید کرونایی به ۸ شهرستان اصفهان رسید

ایسنا/اصفهان رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات جدید محدودیت کلی برای شهر اصفهان اعمال نشده است، گفت: از امروز سه شهرستان کاشان، شهرضا و مبارکه همانند پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، سمیرم، نجف آباد و شاهین شهر محدودیت های شدید کرونا در آنها اجرا شود.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص محدودیت های جدید کرونایی، اظهار کرد: هفته گذشته پنج شهرستان استان مشمول محدودیت های کرونایی شدند، اما با تصمیمات جدید محدودیت های شدید کرونا مشمول ۳ شهرستان دیگر استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است از امروز سه شهرستان کاشان، شهرضا و مبارکه همانند پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، سمیرم، نجف آباد و شاهین شهر محدودیت های شدید کرونا در آنها اجرا شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص وضعیت محدودیت های کرونایی اصفهان نیز، گفت: قرار است مشاغلی که در گروه چهار قرار گرفته اند، از امروز در اصفهان تعطیل شوند.

به گفته جهانگیری، مشاغل گروه چهار شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی می‌شود که به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

وی تصریح کرد: باید توجه کرد که بر اساس تصمیمات جدید محدودیت کلی برای شهر اصفهان اعمال نشده است و تنها در بحث ترددها از ۱۲ ظهر امروز ۱۲ آبان تا ۱۲ شب جمعه ورود و خروج خودروها به کلانشهر اصفهان کنترل می شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص برخی انتقادها به صنف نانوایان در رعایت نکردن درست پروتکل های مربوط به کرونا، اظهار کرد: بررسی وضعیت نانوایان را در دستور کار قرار داده ایم و در حال برنامه ریزی برای کاهش مشکلات آنها هستیم.

وی افزود: نانوایان شرایط خاص خود را دارند، اما مشکل در تحویل نان و کارت برای هزینه نان است و شاهد برخی تخلفات هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محدودیت کرونایی کروناویروس همه باهم علیه کرونا اصناف مشاغل محدودیت های شدید کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان

دریافت 3 MB

به گزراش خبرگزاری مهر، بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان آغاز شده است.

کد خبر 6096398

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها