Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس استان زنجان از اعمال محدودیت‌های رفت و آمد از ظهر امروز در سطح استان خبر داد و گفت: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار شهروندان متخلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس دستور ستاد مقابله با کرونا محدودیت تردد رفت و آمد از ظهر امروز در استان آغاز و تا ظهر روز جمعه 16 آبان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر همین اساس خروج پلاک‌های بومی از استان و همینطور ورود پلاک‌های غیر بومی به داخل استان ممنوع می‌باشد و اجازه رفت و آمد به هیچ وجه داده نمی‌شود.

رئیس پلیس استان زنجان تصریح کرد: پلیس راهور فرمانده انتظامی استان در گلوگاه‌های استان حضور دارند و با کسانی که از این دستور سرپیچی کنند جریمه 500 هزار تومانی برای آنان در نظر می‌گیرند.

جزئیات اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی در مبادی پنجگانه ورودی و خروجی مرکز استان کرمان اعلام شدجولان دوباره کرونا در شهرهای شمالی ایران / چرا مازندران باز هم از لیست محدودیت‌های کرونایی خارج شد؟مسافرت به استان بوشهر ممنوع شد/ اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید از فردا

وی در پایان گفت: خودروهای امدادی، هلال احمر، نظامی و همینطور خودروهای حمل کالا شامل این محدودیت نیستند و می‌توانند طبق ضابطه رفت و آمد کنند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا به 25 استاندار کشور دستور داده شد که محدودیت‌های ضد کرونا در 25 مرکز استان و 46 شهرستان اجرایی شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رفت و آمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق گفت: در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خیرین استان مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک با ۳۳ میلیارد تومان بدهی در این بازده زمانی که بیشترین کمک‌ها در ماه رمضان بود، تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند، افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.


رئیس‌کل دادگستری زنجان با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش‌های زیادی انجام شد که در این میان بایستی از اقدامات صدا و سیمای مرکز زنجان که نقش زیادی در اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند تشکر کنیم، ادامه داد: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک‌های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق بررسی وضعیت پرونده‌های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولان امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد، گفت: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولان برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه‌ریزی برای کمک داشته باشیم که این امر هم مورد عنایت دست‌اندرکاران قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا