Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی نیکبخت روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: خودروهای هرمزگان با ۲ پلاک ۸۴ و ۹۴ شناخته می شوند که از خروج این خودروها از مرکز استان به سایر نقاط جلوگیری خواهد شد.
وی ،توضیح داد: علاوه بر پلاک خودرو شماره ملی و مدارک احراز شغلی نیز املاک اجازه تردد درون استانی خواهد بود.
این مقام انتظامی هرمزگان تصریح کرد: تردد خودروها از شهرهای استان به بندرعباس ممنوع است و به عنوان مثال ساکنان میناب و پارسیان و سایر شهرهای استان  نمی‌توانند در مدت محدودیت اعلام شده ، وارد بندرعباس شوند و این کار تنها با احراز ارتباط شغلی آنان با مرکز استان یا انطباق  شماره ملی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده فرارگاه پلیس راه هرمزگان اظهارداشت: درباره سفر و خروج خودروهای پلاک بندرعباس به سایر شهرهای استان و دیگر استانها نیز  همین محدودیت ها اجرا می شود.
به گفته سرهنگ نیکبخت، خودروهای غیربومی سایر استانها هم مجاز به ورود به استان نخواهند بود و از پلیس راه ها بازگردانده خواهند شد.
 وی تصریح کرد: در صورت اصرار رانندگان به شکستن محدودیت ها و تخطی از قانون ابلاغ شده ، جریمه 5میلیون ریالی برای آنان اعمال خواهد شد لذا مردم باید توجه کنند که تمامی این محدودیت ها برای تامین و تضمین بیشتر سلامتی خود آنان و مصونیت در برابر بیماری خطرناک کروناست.

فرمانده پلیس راه هرمزگان از مردم خواست با توجه به موارد مطرح شده ، از حرکت غیرضروری به سمت سایر شهرها چه در درون استان و چه خارج از استان به شدت خودداری کنند تا شامل جریمه‌های قانونی و مشکلات بعدی نشوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا اختصاصی ایرنا هرمزگان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا اختصاصی ایرنا هرمزگان ویروس کرونا پلیس راهور ناجا اختصاصی ایرنا هرمزگان اخبار کنکور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد