Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:28:32 GMT

اکران پویش ماسک بزنیم در سطح شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۴۷۵۸

اکران پویش ماسک بزنیم در سطح شهر تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سومین پویش از مجموعه پویش های سه گانه مدیریت شهری را با عنوان «ماسک می زنیم» برای کمک به حفظ جان شهروندان در تابلوهای شهری اکران کردیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا جوادی یگانه  از راه اندازی پویش جدید مدیریت شهری تحت عنوان «ماسک بزنیم» به منظور مقابله با موج جدید شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهرداری تهران  با پویش های «خانه بمانیم» در نوروز سال ۹۹ و پس از آن با راه اندازی پویش فرهنگی- آموزشی «فاصله گذاری اجتماعی» یا «دوری و دوستی»  که گوشزد کردن لزوم رعایت فاصله‌ اجتماعی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متری بود از طریق انتشار حداکثری تولیدات در رسانه های اجتماعی وسازه های تبلیغات شهری از مردم خواستیم تا ستاد ملی کرونا و کادر بهداشت و درمان را در قطع زنجیره ابتلا به این بیماری یاری رسانند.

وی ادامه داد: اکران طرح های پویش "ماسک می زنیم " از حدود ۱۰ روز قبل ،همزمان با شروع موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا آغاز شده است و با همکاری سازمان زیباسازی در ۳۵۵ نقطه از شهر تهران به نمایش در آمده است که شامل ۱۰۰ عرشه پل و بیش از ۲۵۰  پرتابل و بیلبورد شهری می شود.

جوادی یگانه افزود: در طول مدت شیوع ویروس کرونا به دنبال تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا  به منظور رساندن پیام های پیشگیرانه و خود مراقبتی به شهروندان تلاش کردیم تا با همکاری جمعی از بهترین طراحان ، کاریکاتوریست ها ، گرافیست ها ، تولیدکنندگان انیمیشن و..، انواع محصولات رسانه ای و ترویجی را تولید کنیم و در دسترس شهروندان قرار دهیم تا ضمن حساس سازی به انتقال پیام و هشدارها در خصوص راه های قطع زنجیره ابتلا به کرونا کمک کرده باشیم.

به گفته وی در پویش " خانه بمانیم " بیش از ۵۰ مورد پوستر، موشن، اینفو و در پویش «فاصله گذاری اجتماعی»  بیش از ۲۰۰ تابلوی شهری به طرح های ماسک اختصاص یافت. مجموعه تولیداتی نیز در بستر فضای مجازی به نمایش درآمد.

جوادی یگانه، وزارت آموزش و پرورش و خانه سینما را از جمله دستگاه های دیگری عنوان کرد که در آگاهی بخشی نسبت به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا یاریگر اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران بوده اند و اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با قرار دادن طرح های پویش« ماسک بزنیم» در سامانه شاد، سهم ارزنده ای در آگاه سازی کودکان و نوجوانان تهرانی و والدین شان از این پویش داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه خانه سینما نیز در جلب مشارکت جامعه هنری کشور نسبت به آگاه سازی افکار عمومی برای کاهش روند شیوع بیماری کرونا ، تاثیرگذاراست،متذکر شد:خانه سینما با فراخوان هنرمندان و بازگیران تلویزیون و سینما و انتشار تولیدات مرتبط با کرونا در صفحات مجازی این گروه و  دعوت هنرمندان برای رعایت اصول خود مراقبتی ،همکاری بسیار خوبی با ما در تحقق اهداف پویش های سه گانه مبارزه با کرونا داشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وی در پایان گفت: میزان موفقیت پویش های سه گانه اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و اکران های شهری آن به اندازه ای بوده است که از استان ها و کلانشهرهای دیگر نیز درخواست هایی برای برخورداری از طرح های مورد اشاره به معاونت اجتماعی شهرداری تهران ارسال شد و ما نیز استقبال کردیم  و طرح ها و تولیدات را در اختیارشان قرار دادیم تا این فرهنگسازی به صورت جمعی و در تمامی مناطق کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: من ماسک میزنم کروناویروس شهردار تهران همه باهم علیه کرونا شهرداری تهران ویروس کرونا طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد