Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قرار بود مسابقات بین‌المللی جام فجر از ۱۳ تا ۱۹ بهمن ماه برگزار شود و از این مسابقات به عنوان یکی از رقابت‌های گزینشی المپیک با سطح نقره‌ای یاد می‌شد. اما با حذف این رقابت‌ها از تقویم فدراسیون بین‌المللی عملا گزینشی بودن آن نیز منتفی شد.

چند روز پیش «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به احتمال حذف جام فجر از گزینشی المپیک گفته بود که با فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری رایزنی کردیم تا مسابقات جام فجر همچون سال گذشته یکی از رقابت‌های گزینشی المپیک باشد و منتظر پاسخ آنان هستیم و اگر با آن موافقت نکنند این مسابقات را به صورت بین‌المللی برگزار نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری زمان برگزاری ششمین دوره جام فجر در تقویم خود اول تا پنجم فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ تا ۱۷ بهمن) اعلام کرده بود اما اکنون جام فجر ایران از تقویم فدراسیون جهانی حذف شده است.

سال گذشته نیز مسابقات بین‌المللی جام فجر در شهر رشت برگزار شد اما بعد از آن مسائلی مانند پرداخت جوایز ورزشکاران حاشیه‌ساز شد. یکی دیگر از دلایل حذف این رقابت‌ها از تقویم فدراسیون جهانی شیوع  ویروس کرونا است.

برچسب‌ها وزنه برداری علی مرادی فدراسیون وزنه برداری سهراب مرادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری علی مرادی فدراسیون وزنه برداری سهراب مرادی وزنه برداری علی مرادی فدراسیون وزنه برداری سهراب مرادی اخبار کنکور فدراسیون بین المللی تقویم فدراسیون وزنه برداری جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد