Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@03:06:59 GMT

شناسایی زیان ۴۲ریالی برای هرسهم «تکنو»

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۴۹۴۳

شناسایی زیان ۴۲ریالی برای هرسهم «تکنو»

شرکت مهندسی تکنوتار در فعالیت ۶ماهه به ازای هرسهم ۴۲ریال زیان شناسایی کرد.

شرکت مهندسی تکنوتار اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه خود را در حالی منتشر کرده که با زیان انباشته ۹۲میلیارد و ۳۹۷میلیون ریالی مواجه شده است.

این شرکت در ۶ماه فعالیت خود زیان عملیاتی خود را ۹میلیارد و ۹۸۳میلیون ریال، زیان خالص را ۱۰میلیارد و ۲۴۲میلیون ریال و زیان هر سهم را ۴۲ریال منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش در حالی منتشر شده است که «تکنو» در ۶ماهه اول سال مالی خود توانسته ۱۶۹دستگاه از محصولات خود را به مبلغ ۶۷میلیارد و ۱۱۹میلیون ریال به فروش برساند و در مقایسه با فروش ۷۸دستگاهی به مبلغ ۱۸میلیارد و ۱۶۹میلیون ریالی مدت مشابه سال مالی گذشته با افزایش چشمگیری در فروش همراه شده است. تکنو سود ناخالص از این محل را ۱۰میلیارد و ۵۱۴میلیون ریال اعلام کرده است.

این شرکت پیش بینی کرده است که فروش خود را در سال جاری به مبلغ ۲۰۵میلیارد ریال برساند که متاسفانه در شش ماهه اول سال مالی جاری عمدا به دلیل مشکلات در واردات اقلام خرید خارجی و شیوع بیماری کرونا بودجه محقق نشده و مبلغ بودجه فروش در کل مبلغ ۱۵۰میلیارد ریال پیش بینی شده است.

در برآوردی که «تکنو» از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ دارد اعلام شده که بخش قابل توجهی از قیمت تمام شده شامل هزینه مواد مصرفی است که طی دوره ۶ماهه اول سال ۱۳۹۹ افزایش قابل توجهی نسبت به سال ۱۳۹۷ داشته است و شرکت باتوجه به کشش بازار و قیمت رقبا بخشی از آن را با افزایش قیمت فروش جبران کرده است. همچنین هزینه های سربار و هزینه های اداری و تشکیلاتی ۶ماهه دوم به نسبت ۶ماهه اول است و افزایش و کاهش قابل توجهی ندارد. در ۶ماهه دوم پیش بینی افزایش قیمت مواد قابل پیش بینی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تکنو فروش سهم بودجه بازار پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد