Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با روز میلاد خاتم الانبیا حضرت محمد(ص)و امام جعفر صادق(ع) از مساجد شهرستان ملایرمولودی و مدیحه سرایی پخش می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با  خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد فرخنده نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)گفت: همزمان با هفته وحدت برنامه های مختلفی را در سطح شهرستان  ملایر اجرا می شود که بیشتر این برنامه ها با توجه به شرایط در محتوای فضای مجازی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 130 مبلغ و مبلغه همزمان با هفته وحدت به مناطق مختلف شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این مبلغان با هدف بصیرت افزایی و سخنرانی با موضوع پیامبر اکرم(ص)در مساجد و حسینیه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

 وی همچنین  فضا سازی سطح شهر به مناسبت هفته وحدت را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در هفته وحدت  نصب بنر، چراغانی شهر و پرچمهای سبز و سفید به مناسبت هفته وحدت  در شهرستان انجام شده است.

 حجت الاسلام نجفی  پخش برنامه‌های مختلف در فضای مجازی با بارگزاری در کانال ها و پیام رسان های داخلی را از دیگر برنامه های هفته وحدت در ملایر برشمرد و گفت: این برنامه ها شامل پخش مولودی، سخنرانی ، مسابقه فرهنگی و.... با همکاری هیات مذهبی است

وی همچنین از پخش مولودی از همه مساجد شهرستان ملایر در روز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های جشن به صورت  سیار و.. نیز از دیگر برنامه های هفته وحدت در ملایر با همکاری مردم و اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ورود گروه های جهادی در اجرا کمک های مومنانه، گفت:  تعدادی از مسئولین گروه های جهادی با حضور در اداره تبلیغات اسلامی به همفکری و مشورت جهت کمک به افراد نیازمند و شیوه های ادامه فعالیت پرداختند.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: قراراست  قرار گاه مبلغان سلامت مجدد فعالیت خود را شروع کند، برپایی کاروان خدمت به روستاها نیز از جمله برنامه های این قرار گاه است.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برنامه های هفته وحدت شهرستان ملایر دیگر برنامه ها شهرستان ملایر حجت الاسلام هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه با حکم انضباطی صادر شده علیه دانیال اسماعیلی‌فر و یک جلسه محرومیت او به احتمال زیاد وحدت حنانوف به عنوان مدافع راست اصلی پرسپولیس در مصاف حساس مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.
حنانوف که در بازی‌های ملی فروردین ماه آسیب دید با همسترینگ مصدوم به اردوی پرسپولیس برگشت و تا اینجا هر چهار بازی سرخ‌ها در لیگ و جام حذفی را به علت مصدومیت از دست داده و در لیست تیمش نبوده است.

قرار بود حنانوف در بازی جام حذفی مقابل اراک به لیست تیمش برگردد چرا که چند روز قبل از این بازی به تمرینات گروهی تیم خود برگشته بود اما باز هم شرایط لازم برای این اتفاق برایش مهیا نشد و در لیست بیست نفره تیم خود قرار نگرفت.

با این حساب پیش‌بینی می‌شود در شرایطی که فرشاد فری در بازی با آلومینیوم در اراک روز خوبی را به عنوان مدافع راست پشت سر نگذاشت حنانوف جانشین اسماعیلی فر در ترکیب اصلی بازی چهارشنبه شب مقابل سپاهان باشد که این مساله با توجه به دوری طولانی مدتش از مسابقه ریسک بسیار بالایی خواهد داشت و شاید حنانوف نیز کیفیت قبلی خود و مد نظر اوسمار را ارائه نکند.

نکته عجیب اینکه این مدافع تاجیک ماه‌هاست برای پرسپولیس در ترکیب اصلی بازی نکرده است و از آخرین بازی او در ترکیب اصلی سرخ‌ها بیش از 7 ماه می‌گذرد!

وحدت در این فصل لیگ برتر تنها یک بار در ترکیب اصلی به میدان رفته و نود دقیقه در زمین بوده که به بازی هفته هشتم در انزلی مقابل ملوان برمی‌گردد که آنجا در نقش مدافع راست پشت سر دانیال اسماعیلی فر بازی کرد و نمایش بدی هم نداشت.حنانوف در مجموع کلا در شش مسابقه لیگ برتری تیمش در میدان بوده که کل دقایق حضورش در زمین به 176 دقیقه می‌رسد.

این در شرایطی است که او در بازی‌های لیگ قهرمانان در هر دو بازی مقابل تیم سابقش استقلال تاجیکستان فیکس بود و 90 دقیقه بازی کرد تا مجموع دقایق حضورش در آن تورنمنت با 182 دقیقه بیشتر از مجموع دقیق بازی‌هایش در لیگ برتر این فصل برای پرسپولیس باشد.

حنانوف که در بازی تیم‌های ملی عربستان و تاجیکستان آسیب دیده  بود آخرین بار در بازی عقب افتاده هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نساجی در تاریخ  7 دی ماه یک نیمه بازی کرد و حالا بعد از چهار ماه قرار است دوباره در این رقابت‌ها به میدان برود.

وحدت  از زمان سرمربیگری اوسمار در لیگ برتر به میدان نرفته چرا که از بازی هفته پانزدهم در رفسنجان تا هفته بیست و یکم مقابل پیکان نیمکت نشین محض بوده و چهار بازی بعدی را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است.

حنانوف در زمان سرمربیگری اوسمار تنها در بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران تنها 22 دقیقه در نقش بازیکن جانشین به میدان رفته است و باید دید در صورت فیکس شدن در بازی مقابل سپاهان چه عملکردی از خود ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود