Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@12:08:21 GMT

سلیمی: لیست جنایات آمریکا علیه ملت ایران بلند است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۵۱۷۱

سلیمی: لیست جنایات آمریکا علیه ملت ایران بلند است

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۲ آبان) قوه مقننه، ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم و ولادت امام صادق و همچنین فرارسیدن روز ۱۳ آبان، طی تذکری شفاهی، گفت: لیست جنایات آمریکا علیه ملت ایران بسیار بلند است. سرنگونی هواپیمای مسافربری، ترور، تحریم، شهادت سردار سلیمانی، کاپیتولاسیون و کودتای نوژه از جمله این جنایات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افرادی که به مذاکره عادت دارند بدانند آمریکا به تحریم عادت دارد. کسانی که پیوسته به غرب دلبسته و فقط به دشمن لبخند می‌زنند، روز ۱۳ آبان را به یاد آورده و از آن درس عبرت بگیرند.

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها هزاران توطئه علیه ملت ایران طراحی کردند و لیست جنایات آنان علیه ملت ایران بلند است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سلیمی جنایت آمریکا ایران علیه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به تظاهرات‌های حمایت از غزه در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت معترضان از سوی پلیس این کشور واکنش نشان داد. 

کنعانی نوشت: با وجود میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آن‌ها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشگاه‌های آمریکا طی روز‌های گذشته شاهد برگزاری تظاهرات‌های گسترده در اعتراض به جنگ و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده‌اند.

تاکنون ده‌ها دانشجوی و استاد معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!