Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:18:50 GMT

احتمال قرنطینه کامل جهرم در صورت تداوم شرایط فعلی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۵۵۴۷

احتمال قرنطینه کامل جهرم در صورت تداوم شرایط فعلی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحمانیان اظهار داشت: روند صعودی تعداد بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه بسیار نگران کننده است.

وی افزود: تعداد تخت‌های در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی ۱۰۰ تخت است که در حال حاضر ۶۵ بیمار کرونایی در این بخش بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با توجه به بستری شدن ۳۲ بیمار در یک شب در بخش کرونای پیمانیه و افزایش تصاعدی آمار بیماران بستری گفت: این نگرانی وجود دارد که در روزهای آینده به سرعت تمام تخت‌های بستری حتی بخش‌های غیر کرونایی تکمیل شود و این در حالی است که تعداد بیماران بدحال بستری در آی سی یو هم در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانیان با بیان اینکه میزان نمونه‌های مثبت به عدد ۸۰ رسیده است، بیان کرد: در روز گذشته برای ۴۰۰ بیمار نمونه ارسال شده است که این آمار بسیار بالا و نگران کننده است و اکثر بیماران با علائم بیماری مراجعه کردند.

وی افزود: طبق گزارش‌های گرفته شده از افراد مبتلا به کرونا در روزهای اخیر در جهرم، اکثراً به دلیل عدم استفاده از ماسک و حضور در دورهمی های خانوادگی و میهمانی‌ها، مبتلا به این بیماری شدند.

رحمانیان با بیان اینکه ۵۰ در صد مردم جهرم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بیان کرد: همان طور که بارها گفته شده است این بیماری دارو و درمان اختصاصی ندارد و تنها راه کنترل آن رعایت اصول بهداشتی و دوری از تجمعات است.

رئیس علوم پزشکی جهرم تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت جهرم از لحاظ گسترش و شیوع بیماری بسیار بحرانی است و باید از حضور در دورهمی ها و مراسم‌ها به جد پرهیز کنیم.

وی عنوان کرد: نگران سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای هستیم و متأسفم که باید بگوییم ادامه این روند باعث افزایش تعداد فوتی‌ها خواهد شد.

به گفته رحمانیان در صورت ادامه این روند و نبود تغییر در وضعیت شهر از لحاظ کاهش شیوع بیماری و آمار مبتلایان به ناچار مجبور به تعطیلی شهر و باز گشت محدودیت‌ها هستیم.

کد خبر 5062125

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رحمانیان دانشگاه علوم پزشکی جهرم شیوع کرونا جهرم ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر هفته وحدت گرگان کرمانشاه شهرکرد پدافند غیرعامل یوم الله 13 آبان محدودیت های کرونایی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت. در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند. خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است. تصاویر این آتش سوزی عظیم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند