Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه با افزایش قیمت روغن موتور میزان مراجعات مردم به تعمیرگاه ها کاهش قابل توجهی خواهد یافت، گفت: با افزایش قیمت روغن فروش روغنهای تقلبی بی کیفیت و فاقد استاندارد به صورت ارزان در بازار رونق پیدا کرده است. - اخبار اقتصادی -

علیرضا نیک آیین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه افزایش قیمتها در بازار قطعات یدکی خودرو عاملی شده که میزان مراجعات مردم برای تعمیر خودروها کاهش پیدا کند، گفت: نسبت به سال گذشته میزان مراجعه مردم برای تعمیر خودروها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده که این موضوع نشان می دهد اکثر خودروها به صورت معیوب و با ایراد در حال تردد در سطح کشور هستند که این امر خطرات زیادی را برای رانندگان و سرنشینان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه متأسفانه روغن موتور نیز مجوز افزایش 50 درصدی را از سوی سازمان حمایت دریافت کرده است، افزود: همین امر نیز در کاهش دفعات مراجعات مردم به تعمیرگاه ها نقش زیادی را ایفا می کند.

وی با اشاره به فروش روغن های تقلبی در سطح بازار، تصریح کرد: دولت باید با افزایش یک کالا مدیریت لازم را برای جلوگیری از فروش کالاهای تقلبی در سطح بازار انجام دهد. در حال حاضر بازار فروش روغن های تقلبی بسیار داغ است. وقتی مردم نتوانند روغن موتور با قیمت بالا خریداری کنند مجبور به خرید روغن های ارزان تر که بعضا بی کیفیت و فاقد استاندارد هستند می شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روغن موتور فروش روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نزول سنگین قیمت طلا و ارز

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229097 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول