Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر از تصمیم اف‌بی‌آی برای تحقیق درباره حادثه اخیر برای اتوبوس ستاد انتخاباتی بایدن در ایالت تگزاس انتقاد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یکشنبه شب با انتشار پیامی در توئیتر نسبت به تحقیقات اف‌بی‌آی درباره فیلم ویدئویی منتشر شده از اقدام حامیانش در محاصره کردن اتوبوس ستاد انتخاباتی جو بایدن در یک بزرگراه تگزاس انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ترامپ نوشت: به نظر من، اینها وطن پرستانی بودند که هیچ کار اشتباهی انجام ندادند. به جای آن، اف‌بی‌آی باید درباره تروریست ها، هرج و مرج طلب ها و عاملان آنتیفا تحقیق کند که در شهرهای تحت کنترل دموکرات ها فعالیت می کنند و به مردم ما آسیب می زنند.

ترامپ: ممکن است تقلب گسترده‌ای در انتخابات رخ دهد/ پیروزی زودهنگام اعلام نمی‌کنمترامپ شب انتخابات میهمانی در کاخ سفید برگزار می‌کند

 

ستاد انتخاباتی جو بایدن پیش از این اعلام کرد: یک برنامه انتخاباتی در تگزاس روز جمعه پس از آنکه کاروانی از خودروهای طرفداران ترامپ، اتوبوس ستاد انتخاباتی بایدن را محاصره کردند، لغو شده است.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از ستاد انتخاباتی بایدن افزود: در حالی که اتوبوس ستاد انتخاباتی بایدن قصد داشت از سن انتونیو به سوی آستین حرکت کند، خودروهای طرفداران ترامپ مانع از حرکت آن شدند. این خودروها سعی داشتند تا اتوبوس را در وسط بزرگراه متوقف کنند.

واشنگتن پست نوشت: ستاد انتخاباتی بایدن در نهایت با پلیس بزرگراه تماس گرفت تا این اتوبوس را برای رسیدن به مقصد بعدی به طور ایمن اسکورت کند.

ستاد انتخاباتی بایدن در نهایت تصمیم گرفت تا این برنامه انتخاباتی را لغو کند.

سخنگوی اف بی آی در این باره به سی ان ان گفت: اف بی آی سن آنتونیو از این حادثه مطلع شده و در این باره تحقیق می کند.

کاخ سفید حاضر نشده است در این باره اظهار نظر کند که آیا رئیس جمهور بر این باور است که جرمی رخ داده است یا نه.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی بایدن اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران