Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام ایستادگی جوانان با غیرت در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌تواند ما را به ادامه راه و رسم مقاومت امیدوار و شکست خط تحریف را عملی سازد.

متن بیانیه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به شرح ذیل است:

به گزارش ایسنا، یوم الله سیزده آبان ۱۳۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام سرآغاز ایجاد خیزش عظیم ملت آزاده ایران اسلامی برای مبارزه و مقاومت در برابر خوی زیاده خواهی و برتری طلبی استکبار جهانی آمریکا و سرآغاز فروریختن ابهت پوشالی آمریکا در برابر اراده جوانان انقلابی و مبداء افول تدریجی و موریانه وار آمریکا پس از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط فعلی که دشمن پس از شکست در عرصه رویارویی سخت و اعمال بی سابقه ترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران ، به تحریف حقایق و واقعیت های انقلاب و نظام اسلامی و ادامه تهدیدات پوشالی روی آورده است و عده‌ای نیز دانسته یا نادانسته، حربه‌های کُند آنان را صیقل داده و چهره پلید شیطان بزرگ را بزک می کنند، بازگویی دستاوردها و نتایج تاریخی مقاومت و ایستادگی جوانان با غیرت در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌تواند ما را به ادامه راه و رسم مقاومت امیدوار و شکست خط تحریف را عملی سازد.

مصادف شدن سیزده آبان امسال با میلاد پیامبر مهر و رحمت (ص) و هفته وحدت، می تواند ما را به این نکته رهنمون سازد که ملت های مظلوم منطقه در پرتو وحدت و همدلی و با تکیه بر روحیه مقاومت می توانند در مقابل سیاست های تفرقه افکنانه آمریکا و توطئه اخیرا عادی سازی روابط دولت‌های مرتجع منطقه با اسرائیل غاصب مبارزه کنند .

 حمایت ناشیانه دولت فرانسه از اقدام نشریه موهن به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت صلی الله نشانه‌ای آشکار از استیصال و درماندگی هیات حاکمه کشورهای اروپایی در مواجهه با موج اسلام خواهی روز افزون مردم و جوانان در آن کشورهاست و مردم مسلمان کشورها مسلما در آینده پاسخ محکم و کوبنده ای به آن خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام بیانیه سپاه ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد