Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسماعیل عبادی» روز دوشنبه در حاشیه سومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال آینده با توجه به برنامه‌های فدراسیون جهانی چند مسابقه پیش‌رو داریم و امیدواریم فدراسیون بتواند کمانداران را به چند مسابقه در سال ۲۰۲۱ اعزام کند.

وی اظهار داشت: براساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، برای  سال ۲۰۲۱ چند مرحله مسابقات جام جهانی، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد و اما در این میان برای کامپوندکاران کسب سهمیه برای بازی‌های جهانی ۲۰۲۲ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که یکی دیگر از اهداف ما برای آماده‌سازی کمانداران کامپوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی در خصوص اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تیراندازی با کمان نیز گفت: این اردوها از اواسط شهریورماه سال جاری و پس از یک وقفه هفت یا هشت ماهه از زمان شیوع بیماری کرونا آغاز شد و تاکنون ۲ مرحله اردو در شهرستان قزوین برگزار شده است و این مرحله نیز به صورت قرنطینه از در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز شد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، در پاسخ به این سووال که آیا به دلیل غیر المپیکی بودن مسابقات کامپوند فدراسیون تفاوتی در برگزاری اردو برای کامپوند و ریکرو  قائل می‌شود یا خیر؟ افزود: خدا را شکر تا کنون هر اردویی که برای تیم ملی ریکرو برگزار شده برای کامپوندکاران نیز برگزار شده است و فدراسیون در این خصوص هیچ تفاوتی بین این ۲ رشته قائل نیست.

وی ادامه داد: هیچ مسابقه‌ای تا پایان سال ۲۰۲۰ برگزار نمی‌شود و هدف ما از برگزاری اردوها رسیدن به آمادگی و حفظ آمادگی ملی‌پوشان برای مسابقات سال ۲۰۲۱ است که مهمترین آن برای کامپوندکاران  همانطور که گفتم حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی است. همه برنامه‌های فدراسیون برای اعزام کمانداران به مسابقات در سال ۲۰۲۱ برای کمانداران تیم ملی کامپوند نیز اجرا خواهد شد.  

ملی‌پوش اسبق تیم ملی کامپوند همچنین در خصوص اینکه آیا کمانداران اسلحه کامپوند حقوقی از فدراسیون دریافت می‌کنند یا خیر؟ گفت: خیلی وقت است که کمانداران همچون ملی‌پوشان سایر رشته‌های ورزشی حقوقی دریافت نمی‌کنند و فدراسیون تیراندازی با کمان با توجه به مشکلات اقتصادی کشور مستثنی از سایر فدراسیون‌ها نبوده و توان پرداخت حقوق به کمانداران ملی‌پوش را ندارد.

وی در رابطه با مشکلات تهیه برخی تجهیزات همچون تیر،  سرتیر و سایر اقلام نیز گفت: بیشتر این اقلام خارجی است و کمانداران برای تهیه آنها با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند اما فدراسیون تا جایی که می‌تواند در تامین تجهیزات مصرفی به کمانداران کمک می‌کند.

سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در ۲ رشته ریکرو و کامپوند از روز شنبه در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا اواخر آبان ‌ماه ادامه خواهد یافت. گیسا بایبردی، آرزو طاهریان، شیرین ریحانی، فاطمه عزیزی، محمد صالح پالیزبان،  کیارش فرزان، آرمین پاکزاد، دانیال حیدرزاده و هادی نوری از اصفهان نفرات حاضر در این مرحله از اردو هستند.

برچسب‌ها ایرنا اختصاصی ایرنا فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیروکمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا اختصاصی ایرنا فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیروکمان ایرنا اختصاصی ایرنا فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیروکمان اخبار کنکور تیراندازی با کمان برای کامپوند آماده سازی سال ۲۰۲۱ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس