Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: براساس مصوبات کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی استانی و مدیریت کرونا با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها شامل تردد خودروهای شخصی بومی جهت خروج و خودروهای شخصی با پلاک غیربومی جهت ورود در سطح استان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اضافه کرد: همکاران در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه کرمانشاه- همدان، کرمانشاه- خسروی و کرمانشاه به سمت سنندج مستقر هستند و نسبت به اعمال محدودیت‌ها در واقع اقداماتی انجام می‌دهند.

وی افزود: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.

محمدی تصریح کرد: پلاک‌های بومی شهرستان‌های تابع استان کاملا مشخص است، همکاران مستقر کاملا توجیه هستند و نسبت به استثناهای این طرح آگاهی لازم را دارند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم همشهریان همراهی لازم را با همکاران مستقر در ایست و بازرسی‌ها داشته باشند چنانچه تردد غیرضرور داشته باشند، ۵۱۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کرمانشاه جریمه پلیس رئیس پلیس راه استان کرمانشاه محمد حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی