Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:34:52 GMT

«ستایش»، «میکائیل» را کنار زد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۵۹۵۴

«ستایش»، «میکائیل» را کنار زد

فصل اول مجموعه تلویزیونی «ستایش» از امروز بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  با اتمام مجموعه تلویزیونی «میکائیل» سریال «ستایش» جایگزین آن در برنامه پخش کانال بالکان شده است.

 

مجموعه تلویزیونی «ستایش» در سه فصل با کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است. در فصل اول این مجموعه که از امروز بر روی آنتن می رود قصه دختر جوانی به نام «ستایش» روایت می شود که برای نجات برادرش «محمد» تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد از خدمت سربازی فرار کرده است و ستایش با کمک «طاهر» دوست محمد تلاش دارند با تمهیداتی او را راهی مرز کرده و از کشور خارج کنند. محمد برادر ستایش در مرز کشته می شود و طاهر به زندان می افتد. در نهایت با رضایت خانواده مقتول، طاهر از زندان آزاد شده و از آنجا که مجذوب و شیفته ستایش شده علیرغم مخالفت خانواده با ستایش ازدواج می کند و....

 

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، مهدی پاکدل، قربان نجفی، کیهان ملکی، حدیث میرامینی، محمود عزیزی، فریبا نادری، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، رابعه اسکویی، لاله مرزبان، رسول نجفیان، اکرم محمدی، فرحناز منافی ظاهر، مریم خدارحمی و.... در «ستایش» با نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «ستایش» از دوشنبه دوازدهم آبان ساعت 13:30 به وقت تهران با زمان تکرار 23:30 بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

زبانگردانی و ترجمه به زبان بوسنیایی این مجموعه توسط حسین ظریف میرزائیان انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میکائیل شبکه سحر کانال بالکان ستایش معاونت برون مرزی رسانه ملی مجموعه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، شبکه تلویزیوتی سی‌ان‌ان به نقل از آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که به‌تازگی از سفر به چین بازگشته است، مدعی شد که شواهدی دال بر تلاش چین به منظور مداخله در انتخابات آمریکا وجود دارد.

کایلی اَتوود، مجری شبکه سی‌ان‌ان درباره قولی که شی جین‌پینگ، رییس جمهور چین نوامبر پارسال در اجلاس سانفرانسیسکو به جو بایدن، رییس جمهور آمریکا مبنی بر عدم مداخله در رویه‌های دموکراتیک این کشور داد، سوال پرسید و مدعی شد که گزارش‌های اخیر از این حکایت دارد که پکن به وعده‌اش وفادار نمانده است!

بلینکن از ارائه جزئیات خودداری و تاکید کرد که هرگونه مداخله در انتخابات «غیرقابل قبول» و او در جریان دیدار اخیر با مقامات ارشد چین، این موضوع را روشن کرده است.

وی در واکنش به فشار مجری درباره این مساله مدعی شد: به طور کلی، شواهدی مبنی بر تلاش برای نفوذ و احتمالا مداخله مشاهده کرده‌ایم و می‌خواهیم مطمئن شویم که این مداخلات هر چه سریع‌تر قطع شود.

استنباط اتوود از اظهارات بلینکن این بود که چین به هشدارهای آمریکا «توجه نمی‌کند.» در گزارش ارزیابی تهدید که دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا در ماه فوریه منتشر کرد، ادعا شده بود که پکن قصد دارد تا درباره رهبری آمریکا بذر تردید را بکارد، دموکراسی را تضعیف کند و نفوذ خود را از طریق عملیات‌های اطلاعاتی و مداخله انتخاباتی، گسترش دهد.

بایدن اوایل هفته جاری لایحه‌ای را امضا کرد و به مالک «تیک‌تاک»(شبکه اجتماعی پرمخاطب چینی) ۹ ماه فرصت داد تا یا سهام خود را واگذار کند یا فعالیتش در آمریکا ممنوع خواهد شد. حامیان این لایحه مدعی هستند که مالک تیک‌تاک، ملزم به ارائه اطلاعات به دولت چین است. براساس نظرسنجی‌ها، تیک‌تاک منبع خبری اصلی نسل جوان و واجدشرایط رای در آمریکاست.

کد خبر 6089886

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت