Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سکوت مسلمانان در برابر اهانت به ساحت مقدس رسول الله (ص) جایز نیست، گفت: مسلمانان نسبت به پیغمبر اسلام (ص) غیرت داشته باشند و به هر نوعی که می‎توانند اعتراض کنند.

حجت‎الاسلام سید اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اهانت مکرون، رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) با اشاره به آیه هشت سوره مبارکه صف «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» اظهار کرد: نوری که خداوند متعال روشن کرده با دهان این افراد خاموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چراغی که خداوند روشن کرده مگر می‌شود با دهن، حرف و فوت خاموش شود، افزود: این افراد هر نیتی که داشته باشند به آن نخواهند رسید و پیامبر اعظم (ص) هر روز در جهان محبوب‌تر می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور تهران تاکیدکرد: مسلمانان باید نسبت به پیغمبر اسلام (ص) غیرت داشته باشند و به هر نوعی که می‎توانند اعتراض کنند.

حسینی تصریح کرد: رئیس جمهور ملعون فرانسه هر اهانتی کرده نباید مسلمانان به دین مسیحیت اهانت کنند یا مثلا اسم فلان خیابان را تغییر دهند و حمله‎های ناشیانه کنند بلکه باید موضع سنجیده بگیرند و اعتراض کنند و این مساله را محکوم کنند و سکوت نکنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: خداوند نور وجودی حضرت محمد(ص) را هر روز در وجود بشریت نورانی‌تر کرده و کسی نمی‌تواند عظمت ایشان را خدشه‌دار کند اما این بدان معنا نیست که سکوت کنیم بلکه باید حرکاتی سنجیده انجام شود تا حساب کار دستشان آید.

وی با تاکید براینکه حرکات اشتباه علیه ادیان و قومیت‎های مختلف کار درستی نیست، بیان کرد: مقام معظم رهبری پس از اهانت مکرون، به ساحت مقدس پیغمبر(ص) نه تنها به فرانسوی‌ها اهانت نکرد بلکه جوانان این کشور را خطاب قرار داد و از آنها سوال کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور تهران عنوان کرد: اهالی فرانسه که ادعای ادب و نزاکت دارند آیا اهانت رئیس جمهورشان به مقدسات و پیغمبر مسلمین جهان را جایز می‌داند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اهانت به پیامبر اسلام محکومیت اهانت به پیامبر اکرم ساحت مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان