Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین،"سید رضا کمالی سیدبیگلو"،  اذعان داشت که  تقلب از سوی برخی از بیمه گزاران وجود دارد.

وی، گفت:برخی از بیمه گران آیین نامه و یا شیوه های شناسایی و برخورد در این خصوص را  برای کارکنان پرداخت خسارت خود ندارند.

این وکیل دادگستری، ادامه داد: زمانی که بین افراد فنی شرکت های بیمه ای در خصوص یک پرونده ای که به ابهام برخورد کرده، صحبت می شود معیارهایی وجود دارد اما کشف آن به تجربه افراد برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی سیدبیگلو، تاکید کرد که برروی موضوع تقلب و خسارت بگیران حرفه ای بیمه ای در عمل کار تاثیرگذاری انجام نشده است.

این وکیل دادگستری، درخصوص راه های کاهش تقلب ها و تخلف های بیمه ای، گفت: با توجه به اینکه روسا و کارکنان شعب پرداخت خسارت به عنوان خط اول شناسایی خسارت های تقلبی حضور دارند، آموزش آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کمالی سیدبیگلو، ارائه موارد مشابه و برگذاری کارگاه هایی که به صورت موردی به روسای شعب و کارکنان پرداخت خسارت توضیح داده شود را مفید دانست.

وی،گفت: البته دستورالعمل های سخت موجب  موجب نارضایتی بیمه گذران واقعی خواهد بود بنابراین جنبه ارشادی و توصیه ای موثر و کارآمدتر خواهند بود.

این مشاور حقوقی، تصریح کرد که شرکت های بیمه ای به‌طور معمول مکاتباتی را با یکدیگر داشته و جویای پروندهای تقلب هستند تا در بین خود یک لیست سیاه درآورند اما اگر یک لیست سیاه جامع از این افراد وجود داشته باشد خیلی کمک می کند .

کمالی سیدبیگلو،با اشاره به ماده 50 قانون بیمه شخص ثالث، گفت: این ماده از قانون بیمه شخص ثالث بسیار برای بخش حقوقی کارآمد بوده که با استناد به آن، شرکت های بیمه ای می توانندجلوی برخی از خسارت های تقلبی را بگیرند.

پربیننده ترین دریافت اسناد خزانه در ازای مطالبات فقط مخصوص شرکت‌های بیمه‌ای نیست برای شکل‌گیری بازار متشکل بیمه‌ای راه طولانی وجود دارد نماد ۱۶ شرکت بیمه‌ای در بازار سرمایه به رنگ سبز درآمد آمارتقلب در رشته‌های شخص ثالث و تکمیل درمان هیچ گاه به صفر نخواهد رسید نماد ۳ شرکت بیمه‌ای در بازار سرمایه به رنگ سبز درآمد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه صنعت بیمه شرکت های بیمه ای قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شرکت های بیمه ای بیمه ای بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت