Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۵۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند این استان با همت قرارگاه خاتم انبیاء خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرمدل پیش از ظهر امروز در آئین اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان اظهار داشت: سطح کمک‌های سپاه پاسداران در قالب کمک‌های مومنانه بصورت منسجم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تلاش هستیم کمک‌های مومنانه سپاه پاسداران از سطح کمک‌های معیشتی فراتر برود و این کمک‌ها به مواردی نظیر تهیه جهزیه، مشارکت در ساخت مسکن، بسته‌های بهداشتی و غیره توسعه پیدا کند.

ارسال 5000  سری جهیزیه برای زوجهای کم‌برخوردار سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام190هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد/ اهدای 1100 سری جهیزیه از سوی بسیج سازندگی + فیلم31میلیارد ریال جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان بوشهر توزیع می‌شود

خرمدل با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از طرف سپاه پاسداران در ایام مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: سپاه پاسداران در نظر دارد که برنامه‌های خود را در زمینه مقابله با ویروس کرونا از مرحله تدافعی خارج نموده و با همکاری سایر نهادها بصورت تهاجمی با این ویروس مقابله کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این آیین 50 سری جهیزیه با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا تهیه شده و بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سردار خرمدل در پایان از توزیع یک هزار و 400 سری دیگر جهیزیه به زوج‌های نیازمند در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در راستای محرومیت زدایی و با هدف ترویج ازدواج آسان مراسم اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهیزیه به زوج سپاه پاسداران سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی