Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:55:06 GMT

نمایندگان موافق و مخالف چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۶۴۳۱

نمایندگان موافق و مخالف چه گفتند؟

خبرگزاری آریا-در جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان با فوریت طرح حمایت معیشتی از خانوارهای نیازمند مخالفت کردند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری آریا؛ دو فوریت طرح حمایت معیشتی از خانوارهای نیازمند پنج دهک پایین جامعه در دستور کار جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و نمایندگان موافق و مخالف طرح دوفوریتی حمایت معیشتی از خانوارهای 5 دهک پایین جامعه نظرات خود را برای رد و پذیرش این امر مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موافقان چه گفتند؟
کمال علی پورخنکداری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح دوفوریتی حمایت معیشتی از خانوارهای 5 دهک پایین جامعه، گفت: مجلس باید به معیشت و اقتصاد مردم توجه داشته باشد.
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز همه نمایندگان و مسئولان نگران وضعیت اقتصادی جامعه هستند زیرا شاهد تورم افسارگسیخته هستیم.
وی افزود: نمایندگان مجلس باید گوش شنوای مردم باشند و در راستای کاهش فشار اقتصادی بر دهک های پایین جامعه تلاش کنند.

همچنین فرهاد بشیری در موافقت با طرح دوفوریتی حمایت معیشتی از خانوارهای 5 دهک پایین جامعه، گفت: تحریم های اقتصادی سبب افزایش فشار بر جامعه می شود لذا باید با ارائه راهکارهایی این امر را خنثی کنیم.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان باید تلاش کنند زمینه تامین سبد کالاهای اساسی خانوارها، همچنین تخفیف بهای مصرفی آب و برق و گاز خانوارهای محروم و همچنین کمک به تامین اجاره بهای مسکن این خانوارها فراهم شود.

مخالفان چه گفتند؟
مهدی عسگری در مخالفت با طرح دو فوریتی مذکور، گفت: این طرح با طرح کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تداخل دارد و افکار عمومی نیز چنین اقداماتی را نمی پذیرد.
نماینده کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس باید به انجام امور حکیمانه و سنجیده شناخته شود از این رو انجام اقدامات هیجانی دردی از مردم دوا نمی کند.
وی افزود: هزینه اجرای این طرح پیش بینی نشده و محل تامین اعتبار آن نامشخص است که این امر سبب ارسال موج منفی به بازار ارز می شود.

در ادامه محمود احمدی بیغش در مخالفت با طرح دو فوریتی یاد شده، گفت: بدون شک همه نمایندگان از وضعیت اقتصادی مردم ناراحت هستند و در دیدارهای چهره به چهره مردم نیز از آن ها سوالاتی را در خصوص نحوه رفع مشکلات می پرسند.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طرح 30 هزار میلیارد تومانی را برای کمک به معیشت مردم ارائه داده است از این رو طرح مذکور نمی تواند راهگشا باشد.
وی افزود: به نظر می رسد می توان در بودجه سال آینده در خصوص مفاد این طرح بحث و بررسی صورت گیرد تا شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس طرح حمایت معیشتی از خانوارهای نیازمند حمایت معیشتی از خانوارهای مجلس شورای اسلامی دهک پایین جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است