Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:39:03 GMT

مازندران پازل همدلی خود را تکمیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۶۵۷۸

مازندران پازل همدلی خود را تکمیل کرد

به گزارش ایرنا ، طرح پازل همدلی که برای تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان محروم در شرایط کرونایی از سوی بهزیستی شکل گرفت ، ۳۰ مهر ماه در مازندران شکل اجرایی گرفت.

این طرح در کنار تهیه لوازم آموزشی برای دانش آموزان مددجو قصد دارد بزرگ‌ترین پازل دنیا را بسازد که حدود ۶۰۰ هزار قطعه دارد و سهم مازندران از این پازل حدود ۲۳ هزار قطعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد که شهروندان نیکوکار استان تمامی ۲۳ هزار قطعه پازل سهم استان را خریداری کرده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران ، فرزاد گوهردهی ارزش این قطعات را ۲۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه مردم خیر استان نه تنها تمامی قطعه ها را به نام خود خریداری کردند ، بلکه خواستار سهم بیشتر شده اند.

وی از اختصاص ۲ هزار قطعه مازاد به مازندران خبر داد و خواستار ادامه مشارکت شهروندان در این طرح و خرید قطعات مازاد شد.

مدیرکل بهزیشتی مازندران گفت : از سازمان بهزیستی حدود چهار هزار قطعه مازاد درخواست کردیم که برای اختصاص آن پاسخ مثبت به استان داده شد.

بنا بر اعلام رسمی ، کف سهم خرید هر قطعه از پازل همدلی ۱۰ هزار تومان است ، ولی خرید بیش از آن محدودیتی ندارد. همچنین با خرید هر سهم قطعه مورد نظر در پازل ملی به نام فرد خریدار ثبت می شود و در کنار دیگر قطعات در بهزیستی کشور نگهداری و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

مازندران بیش از چهار هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز مددجو تحت پوشش بهزیستی دارد که بخش قابل توجهی از آنها از داشتن ابزارهای آموزش مجازی در شرایط کرونایی محروم هستند.

بهزیستی مازندران در حال حاضر ۶۳۳ هزار مددجو را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۶۰ هزار نفر معلول و حدود ۱۲۷ هزار زن سرپرست خانوار یا بی سرپرست هستند.

برچسب‌ها نوشت افزار ایرانی مازندران سازمان بهزیستی کشور دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشت افزار ایرانی مازندران سازمان بهزیستی کشور دانش آموزان نوشت افزار ایرانی مازندران سازمان بهزیستی کشور دانش آموزان اخبار کنکور هزار قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  همزمان با بزرگداشت روز معلم، آئین تجلیل از ۳۵شهید معلم و دانش آموز هنرستان فنی و حرفه‌ای رنجبر قائم شهر امروزبرگزار شد.

حجت الاسلام باباپور از وعاظ مازندران، شهدا و خانواده‌های بزرگوار آنها را معلمان معنوی و ارزشی جامعه دانستند که همواره به جامعه درس ایثار و فداکاری و صبر و بردباری و عزت و افتخار می‌آموزند.

او با اشاره به نقش آفرینی معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: از بیش ۲۰۰هزار شهید جنگ تحمیلی ۳۶ هزار شهید از قشر نوجوان و جوان دانش آموز بودند که در راه دفاع از انقلاب و کیان اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

حجت الاسلام باباپور با اشاره به پیشگامی استان مازندران در دفاع مقدس افزود: از ۱۰ هزار و ۷۰۰ شهید استان مازندران دو هزار شهید معلم و دانش آموز بودند.

او اضافه کرد: ۱۰ درصد شهدای استان مازندران نوجوان بودند که به سن تکلیف نرسیده بودند ولی به تکلیف عمل کردند و آنها معلمان واقعی جامعه ما هستند.

حجت الاسلام باباپور با گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف شهید آیت الله استاد مطهری، شهدا را حافظان دین و مملکت دانست و گفت: برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و کیان اسلامی ۷۵۰ مادر شهید در کشور تک فرزند بودند و یک مادر ۹ شهید و دو مادر هشت شهید، یک مادر هفت شهید، شش مادر شش شهید، ۵۸ مادر پنج شهید و۱۲۰ مادر کشور چهار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

در این مراسم ضمن اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری از مقام والای ۳۵ شهید هنرآموز و هنرجوی هنرستان فنی و حرفه‌ای مرحوم رنجبر قائم شهر تجلیل و تکریم شد.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی