Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا طاهری از توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته خبر داد و گفت: در جریان بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از شهربازی‌های استان، تجهیزات غیراستاندارد در شهربازی‌های اسلامشهر پلمب شد که نام آن‌ها بدین شرح است: احمدآباد مستوفی، افشین، پارک مسکن مهر، پارک سالور، ۲۲ بهمن، پارک ملت، پارک ندائی و توحید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص نام شهربازی‌های استان تهران که تجهیزات غیراستاندارد آن‌ها در دوماه گذشته پلمب شد، ادامه داد: شهربازی رهان، سرزمین کودک آفتاب، الهیه، شهید فکوری، آفتاب و مهتاب.

این مقام مسئول افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۷۲ مورد بازرسی از شهربازی‌های استان انجام شده‌است و در نتیجه آن ۴۱۸ تجهیز پلمب شد.

وی درخصوص تجهیزات پلمب شده نیز تاکید کرد: بهره‌برداران محترم اماکن تفریحی پلمب شده باید بلافاصله، نسبت به ثبت درخواست بازرسی در سامانه نظارت بر استاندارد تجهیزات تفریحی اقدام کرده و پس از انجام بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی، نواقص و عدم انطباق‌های اعلام شده را رفع کرده و مجوز بهره‌برداری سالیانه را اخذ کنند. بدیهی است درصورت عدم اجرای موارد فوق و هرگونه بهربرداری از تجهیزات پلمب‌شده، مراتب جهت رسیدگی به مراجع قضائی ارسال و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

کد خبر 5062163

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب استاندارد شهربازی قیمت دلار بانک مرکزی ایران ویروس کرونا قیمت نفت شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام تولید نفت قیمت یورو بازار سرمایه بازار سهام اسیا صادرات غیرنفتی بورس پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و در پیش بودن روز ایمنی و بهداشت کار این مانور اجرا شد.

حسینی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی با اولویت کارگاه‌های پرخطر را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

به گفته وی؛ از ۱۵ هزار و ۷۶۱ کارگاه مشمول قانون کار در استان‌ ۶۵۰ کارگاه پرخطر هستند که شامل رسته‌های معدن، ساختمان، تولید در حوزه صنایع پلاستیکی، لاستیکی، شیمیایی و فلزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران