Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی و سالیانه سال‌های ۹۷-۹۸ فدراسیون دوومیدانی ایران از ساعت ۱۰ صبح امروز با ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش برگزار شد.

این نخستین مجمع عمومی پس از انتخاب هاشم صیامی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی است.

عدم پرداخت مالیات کارمندان فدراسیون دوومیدانی و بحث پرداخت حقوق به مربی احسان حدادی از مهمترین مسایل مالی مطرح شده در مجمع عمومی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام حسابرس قرارداد «مک ویلکینز» مربی حدادی به امضا نرسیده، اما این موضوع در هیات رئیسه فدراسیون تصویب شده و فدراسیون به این مربی حقوق پرداخت کرده است.

علی‌نژاد: استعداد زیاد است اما سهم مدال‌هایمان کم است

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش در مجمع سالیانه این رشته گفت: تنوع و جذابیت دوومیدانی بر هیچکس پوشیده نیست و همه می‌دانیم که این رشته می‌تواند چه اهمیتی برای ورزش کشور داشته باشد.

وی افزود: در دوومیدانی سال‌های خوب و بدی را سپری کرده‌ایم که این فراز و نشیب‌ها گاهی نگران کننده است. این موضوع نشان می‌دهد که فعلاً به توسعه پایدار در این رشته نرسیده‌ایم و با دنیا فاصله داریم. امیدوارم با فعالیت‌های آقای صیامی در این چهار سال جمعیت دوومیدانی کشور بیشتر شود.

وی ادامه داد: دوومیدانی اگر در ورزش قهرمانی به جایگاه واقعی خود برسد می‌تواند در میادین بزرگ مثل بازی‌های آسیایی در سبد مدالی ما تاثیر زیادی داشته باشد. ما استعدادهای زیادی در کشور داریم اما سهم ایران از مدال‌ها در چنین میادینی بسیار اندک است. ان‌شاءالله دست به دست هم دوومیدانی را به روزهای خوبی برسانیم.

کد خبر 5062185

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی احسان حدادی مهدی علی نژاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد محمد نادری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون والیبال والیبال مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده