Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین کنگره بین المللی و هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت به همت پژوهشکده یارا و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مدت سه روز از دوازدهم تا چهاردهم آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، زخم آسیبی است که در ابتدا شاید ساده به نظر برسد، اما نوع مزمن آن در بعضی بیماران مانند بیماران دیابتی می‌تواند تا پای قطع عضو پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها تغییر سبک زندگی، افزایش جمعیت و شیوع انواع مختلف بیماری‌ها باعث گسترده‌تر شدن زخم‌های مزمن شده‌اند. تأخیر در ترمیم یک آسیب بافتی هزینه‌های زیادی دربر دارد و بار سنگینی بر جامعه تحمیل می‌کند.

پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافت (یارا) وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سالهای گذشته با هدف کاهش این هزینه ها تلاش کرده طول درمان بیماران مبتلا به زخم های مزمن را کاهش دهد و به کابوس قطع عضو در اثر زخم مزمن پایان بخشد.

پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافتِ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران علاوه بر دادن آموزش های لازم به صدها پزشک و پرستار، چهار کنگره بین المللی و ۶ کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار کرده که هر یک از آنها فرصتی برای هم اندیشی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی بوده است.

این پژوهشکده در ادامه مسیر خود، پنجمین کنگره بین المللی و هفتمین کنگره ملی خود را برگزار خواهد کرد.

گروه های هدف این کنگره متخصصین علوم بالینی و علوم پایه، دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و علوم پایه هستند که در زمینه درمان آسیب های بافتی فعالیت دارند.

پژوهشگران علاقه مند تا روز ۲۵ آبان فرصت دارند مقالات خود را به کنگره ارسال کنند.

 علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به نشانی www.wtrc.ir و سایت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به نشانی jdtums.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زخم کنگره زخم و ترمیم بافت جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ عسکریان در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با قدردانی از شرکت‌های حامی این کنفرانس، گفت: در ایام برگزاری همایش، ۱۶ کارگروه تخصصی و چهار میزگرد در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون دستاورد‌های بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

عسکریان ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی گفت: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.


دیگر خبرها

  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»