Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی قرآن در واکنش به اهانت‌های اخیر نسبت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) ۱۳ آبان‌ماه نشست قرآنی رسول رحمت(ص) را به شکل مجازی برگزار می‌کند. - اخبار فرهنگی -

در پی اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)، جامعه قرآنی کشور به میزبانی شورای عالی قرآن، سه‌شنبه، 13 آبان‌ماه، همزمان با هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، نشست قرآنی رسول رحمت(ص) را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مجازی که از ساعت 18 آغاز می‌شود و با پخش زنده از رادیو قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و صفحه مجازی شورای عالی قرآن به نشانی www.aparat.com/shora.ir/live همراه است، شخصیت‌های قرآنی از جهان اسلام به ارائه سخنرانی، و قاریان برجسته به تلاوت کلام الهی می‌پردازند.

سبک زندگی نبی مکرم اسلام، معرف اسلام حقیقی است/ آیا قرآن کریم تنها معجزه پیامبر(ص) است؟ایجاد ساز و کار جدید برای احیای ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر ص پیامبر اکرم ص رسول اکرم شورای عالی قرآن قرآن کریم پیامبر ص پیامبر اکرم ص رسول اکرم شورای عالی قرآن قرآن کریم شورای عالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است