Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@09:57:22 GMT

ایجاد رژیم های مزدور پیامد اعلامیه بالفور است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۷۸۱۱

ایجاد رژیم های مزدور پیامد اعلامیه بالفور است

 

به گزارش تابناک به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور اعلام کرد: ما با گذشت ۱۰۳ سال از صدور این اعلامیه همچنان بر سرزمین خود پایبند هستیم. ملت فلسطین صاحب حق است و در سرزمین خود باقی می ماند.

بر اساس این بیانیه، انگلیس باید به دلیل جنایت خود در قبال فلسطین، از ملت فلسطین عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پیامدهای اعلامیه بالفور تجزیه جهان عرب و اسلام و هدف قرار دادن ملت های آنها است.

در ادامه این بیانیه نوشته شده است: یکی دیگر از پیامدهای اعلامیه بالفور، ایجاد رژیم های مزدوری است که در کنار غده سرطانی با نام اسرائیل زندگی می کنند.

به نوشته این بیانیه، این رژیم های مزدور، اسرائیل را به عنوان یک رژیم طبیعی پذیرفته اند. این رژیم در منطقه فساد و خرابی به بار می آورد بدون آنکه کسی از او بازخواست کند.

در این بیانیه آمده است: معامله قرن، طرح الحاق، سرقت اراضی فلسطینی ها، تقسیم مسجد الاقصی و تعیین قدس به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی از پیامدهای اعلامیه بالفور است. روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی نظام های عربی نیز یکی دیگر از پیامدهای این اعلامیه است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به مقاومت خود تا نابودی کامل دشمن صهیونیستی ادامه می دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن گروه تروریستی الاحوازیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین فلسطین بالفور علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن گروه تروریستی الاحوازیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد؛ در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روزهای اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا